دوشنبه 23 مهر 1403

رشد 13درصدی اعتبارات هزینه ای در البرز

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رشد 13درصدی اعتبارات هزینه ای در البرز

کرج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز اعلام کرد که امسال اعتبارات هزینه ای در این استان نسبت به سال 98 رشدی 13درصدی دارد.

زهرا عربشاهی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی البرز افزود: بر اساس آخرین ابلاغیه دریافت شده، رقم اعتبارات هزینه ای استان در سال جاری بیش از 278میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی 349میلیارد تومان است که البته این رقم ها ممکن است در طول سال تغییر کند. وی اضافه کرد: با توجه به تاثیر کاهش درآمدهای حاصل از نفت امسال اعتبارات عمرانی کل کشور حدود 14درصدکاهش داشته اما با توجه به اینکه البرز به نفت وابستگی ندارد، میزان اعتبارات عمرانی استان حدود سه دهم درصد افزایش داشته است. وی در ادامه به تصویب ماده 23 قانون تنظیم 2 برای شهرک صنعتی کوثر اظهار داشت: بر اساس این ماده قانونی هر طرح جدیدی که قرار است در نقطه ای اجرایی شود باید قبل از هرکاری ارزیابی های محیط زیستی را انجام داده و مجوزهای لازم را نیز کسب کند.

مدیر کل راه و شهرسازی البرز نیز در این نشست گفت: به موازات فعالیت های دستگاه قضا در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری ها، رسیدگی به این تخلفات در کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان نیز در حال انجام است. تقی رضایی با بیان اینکه هدف مدیریت ساخت و سازها و کنترل آنها است افزود: تنها در نقاط مجاز و تعیین شده ساخت و سازها انجام و به صورت جدی با ساخت وسازهای غیرمجاز مقابله می شود.

*س_برچسب‌ها_س*