سه‌شنبه 17 مهر 1403

رشد 700 درصدی هزینه های حمایتی از خانواده زندانیان یزد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رشد 700 درصدی هزینه های حمایتی از خانواده زندانیان یزد

خاکباز، کارشناس و حسابرس رسمی دادگستری استان یزد، از افزایش 700 درصدی هزینه های حمایتی انجمن حمایت از خانواده زندانیان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سید محمدعلی خاکباز، شامگاه یکشنبه در جلسه حمایت از خانواده زندانیان، به گزارش مالی این انجمن تا پایان اسفند سال 1400 پرداخت و اظهار کرد: بر اساس گزارش مالی این انجمن، مساعدت‌های خیرین برای کمک به خانواده زندانیان رشد بسیار چشمگیری نسبت به سالهای قبل داشته که این بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: رشد 425 درصدی این انجمن در بحث درآمدی به کمک های خیرین برمی‌گردد که این کمک ها بالغ بر 1400 درصد افزایش داشته است.

کارشناس و حسابرس رسمی دادگستری استان یزد با تاکید بر فعالیت های اقتصادی انجام شده توسط انجمن های حمایتی افزود: فعالیت های انجام شده در زمینه اقتصادی دو برابر افزایش یافته و هزینه ها حدود 90 درصد رشد داشته که این بیانگر مدیریت هزینه و حمایت است.

خاکباز با اشاره بر اینکه هچ واحد زیانده در این دوره مالی وجود نداشته، گفت: بحث هزینه های انجمن بالغ بر 280 درصد رشد داشته و رشد هزینه های حمایتی حدود 700 درصد بوده که این حرکت حاصل زحمات کشیده شده در بخش های مختلف به ویژه بخش مددکاری است.

وی افزود: هزینه های انجمن در سال 99 نسبت به 1400 به رغم وجود تورم حدودی 30 تا 40 درصد و افزایش فعالیت ها در حدود 10 درصد، افزایش داشته که نشان دهنده مدیریت بر هزینه دقیق است.

خاکباز از افزایش 500 درصدی دارایی ها گفت و افزود: از اهداف عمده انجمن فراهم کردن زیر ساخت برای رسیدن به درآمد پایدار است و در این راستا اقدامات اساسی انجام شده است.

کارشناس و حسابرس رسمی دادگستری استان یزد از افزایش 100 درصدی دارایی های جاری این سازمان خبر داد و عنوان کرد: مجموع دارایی های این سازمان نسبت به دوره قبل 275 درصد رشد و بدهی این سازمان حدود 45 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام /