پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رضازاده: مسئولان از تخریب یکدیگر خودداری کنند

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
رضازاده: مسئولان از تخریب یکدیگر خودداری کنند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجل شورای اسلامی تاکید کرد که مسئولان باید با وحدت و همدلی از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و تمامی تلاش خود را جهت حل مشکلات مردم قرار دهند.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر ضرورت تدبیر همگانی در شرایط فعلی اظهار کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و وحدت بین مسئولان نیاز است وظیفه مهم مجلس وضع قوانین به نفع مملکت بر اساس قانون اساسی بوده و باید در اجرای قوانین نظارت کند با همین نگاه در طول چهار ماه گذشته طرحهایی مورد بررسی قرار گرفت که از جمله آن می توان به طرح مالیات بر خانه های خالی یا تامین بسته معیشتی اشاره کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس افزود: وظیفه دولت به دلیل در اختیار داشتن منابع و اعتبارات آن است که قوانین را اجرایی کرده و مشکلات مردم رفع شود. اکنون مردم، مجلس و دولت را مسئول وضعیت فعلی می دانند و بر لزوم حل مشکلات اقتصادی تاکید دارند. ما در جنگ اقتصادی هستیم که برای پیروزی از آن باید با وحدت و اتحاد در کنار افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه مشکلات را از سر راه برداریم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که به هیچ عنوان تخریب نتیجه ای ندارد و حتی به ضرر دولت و ملت و کشور خواهد بود. دشمنان ما در خارج تلاش می کنند تا احساس ناامیدی را در بین مردم القا کنند در این شرایط باید مسئولان با اتحاد و وحدت مشکلات و تهدیدات را از پیش رو بردارند و با برنامه ریزی و هماهنگی امور را پیش ببرند آنها باید حافظ بیت المال باشند و تمام هم و غمشان حل مشکلات اقتصادی باشد.

انتهای پیام