پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

امنیت ملی و سیاست خارجی

امنیت ملی و سیاست خارجی

خبرگزاری میزان

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع بازدید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارتخانه بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند. «وحید جلال‌زاده» رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید با تشکر از مجاهدت‌های خاموش متخصصین و تلاشگران وزارت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، روز یکشنبه (2 مرداد ماه) اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی این وزارت خانه بازدید کردند و در جریان جدیدترین دستاورد‌های فناورانه و دفاعی این وزارت خانه در حوزه فضایی و موشکی قرار گرفتند. وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید ضمن تشکر...

خبرگزاری دانشجو

محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: ایران و پاکستان دو کشور محوری منطقه بوده و دارای مشترکات بسیار زیاد و علایق مشترک هستند. وی افزود: پاکستان همانند ایران ظرفیت‌های فراوانی دارد. عباس زاده اظهارداشت: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا برده و هزینه امنیت را پایین می‌آورد. وی افزود:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «شهریار حیدری» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشور‌های مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کارهای کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عباس‌زاده مشکینی گفت: سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان می‌تواند در رفع سوءتفاهمات و برداشتن موانع توسعه روابط دو کشور موثر باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان را بسیار مهم و راهبردی دانست و گفت: دو کشور اشتراکات زیادی در حوزه‌های مختلف با یکدیگر دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سفر رئیس جمهور به پاکستان را سبب تقویت ثبات، امنیت و منافع متقابل در منطقه عنوان کرد و گفت: تاکید دولت سیزهم تعامل و همکاری در زمینه‌های مختلف با همسایگان منطقه‌ای است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با تصویب مجلس، سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی مشمول کلیه امتیازات، ترجیحات، تخفیفات و اولویت‌های قانونی در مورد صنایع دفاعی و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه فرصت‌های زیادی برای گسترش همکاری میان ایران و پاکستان وجود دارد، گفت: اجرای خط لوله صلح از جمله بخش‌هایی که می‌تواند به توسعه تعاملات به ویژه در حوزه انرژی کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، بررسی جزئیات گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار قرار گرفت و مواد یک تا 4 این طرح به تصویب نمایندگان رسید. بر اساس ماده (1) این طرح، به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده با تاکید...

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستور کار صحن علنی امروز - سوم اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.