دوشنبه 11 تیر 1403

رضایی: با انتخاب اصلح می توانیم ورزشی پویا داشته باشیم + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رضایی: با انتخاب اصلح می توانیم ورزشی پویا داشته باشیم + فیلم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اعضای تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان پرافتخار ترین تیم والیبال نشسته جهان برای حضور در بازی های پارالمپیک آماده می شوند امروز (جمعه 8 تیر) در محل سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی حاضر شدند تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت داشته باشند. هادی رضایی سرمربی این تیم که اخیرا به عنوان اولین و تنها ایرانی وارد تالار مشاهیر والیبال جهان شد، در رابطه...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اعضای تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان پرافتخار ترین تیم والیبال نشسته جهان برای حضور در بازی های پارالمپیک آماده می شوند امروز (جمعه 8 تیر) در محل سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی حاضر شدند تا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت داشته باشند.

هادی رضایی سرمربی این تیم که اخیرا به عنوان اولین و تنها ایرانی وارد تالار مشاهیر والیبال جهان شد، در رابطه با حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضورمان در پای صندوق های رای به تعیین سرنوشت مان و آینده کشور کمک می کند.

وی با تاکید بر تاثیرگذاری حضور جامعه ورزش در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با انتخاب اصلح می توانیم ورزشی پویا داشته باشیم. ورزش پتانسیل زیادی دارد و با انتخاب اصلح می‌توانیم کمک کنیم تا به قله های افتخار برسیم، باعث برافراشته شدن پرچم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ابراز امیدواری کرد که با رای تک تک ایرانی ها انتخاب اصلح صورت بگیرد و بتوانیم به افتخاراتی که حق ایرانی ها است، دست یابیم.

انتهای پیام /