جمعه 21 اردیبهشت 1403

رضا اردکانیان

رضا اردکانیان

خبرگزاری ایسنا

اعضای هیئت دولت با اهدا لوح سپاس در نشست رئیس جمهوری با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از اقدامات انجام شده توسط او طی 8 سال استقرار دولت تقدیر کردند.

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو با بیان اینکه بخش عمده صنعت آب و برق در بیرون از سازمان دولت است و باید به بخش خصوصی بیشتر توجه کرد، گفت: در عین حال باید حواسمان باشد که یک سوداگر لباس صنعت‌گر را بر تن نکند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر نیرو با اشاره به تلخی‌های ناشی از ناترازی تولید و مصرف در بخش برق طی هفته‌های اخیر که زاییده عوامل متعددی بوده است، گفت: قطعا بابت این هزینه درس‌های خوبی گرفته‌ایم و ان‌شاءالله این درس‌ها به‌موقع پس داده خواهد شد و نتیجه آن پایداری بیشتر شبکه آب و انرژی کشور خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: شاید قبلا مذاکراتی درباره صادرات آب به کویت انجام شده باشد ولی تاکنون هیچ آبی از سوی ایران منتقل نشده است.

وب‌گاه تابناک

مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب 12 و 14 مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته دهنوی، عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه هفته آینده لیست کابینه خود را به مجلس معرفی کرد و از 16 مرداد ماه نیز برنامه وزرا در مجلس مورد...

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از نمایندگان در تذکری به وزیر نیرو خواستار ساماندهی اعطای مجوز برای تاسیس مزارع استخراج رمزارزها به منظور جلوگیری از خاموشی و قطعی برق شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر نیرو گفت: بارش در ایران یک سوم میانگین بارش جهانی است یعنی بارش جهانی به طور متوسط 750 میلی‌متر و در ایران 250 میلی‌متر بوده که آن هم در هر سال متغیر است، ما باید مصرف آب و الگوی کشت و شیوه‌های آبیاری خود را باید متناسب با تغییرات اقلیم باشد.

وب‌گاه الف

وزیر نیرو درباره بحران کم آبی و خاموشی گفت: بر اساس آخرین آمار 90 هزار هکتار از زمین‌های خوزستان زیر کشت برنج است. در خصوص رمز ارزها هم باید گفت اطلاعات پراکنده که ما از مراجع بین المللی تولید کننده رمز ارزها دریافت کرده ایم حاکی است 10 درصد انرژی مصرفی کل دنیا برای تولید رمز ارزها به جغرافیای ایران مربوط می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

نشست ویژه بررسی مسائل صنعت برق کشور با حضور رئیس‌جمهور منتخب و مدیران و کارشناسان تراز اول صنعت برق برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر نیرو گفت: جلسات خوبی با نمایندگان و فرهیختگان استان برگزار و تصمیمات خوبی هم گرفته شد که حتی در شرایط محدودیت آب که با مشارکت خود مسئولان در استان و کشاورزان مسأله مدیریت شود به این معنا که بتوانیم آب را در میزانی که مقدور است در اختیار قرار دهیم تا آسیبی به کشت پاییزه نزند و آب شرب مردم در نیمسال دوم مدیریت شود.

خبرگزاری دانا

وزیر نیرو گفت: اگر در 5 سال اخیر 25 هزار مگاوات یعنی سالی 5 هزار مگاوات ایجاد می کردیم الان دیگر مشکل خاموشی نمی داشتیم.