جمعه 21 اردیبهشت 1403

رضا اردکانیان

رضا اردکانیان

وب‌گاه عصر ایران

در موضوع بودجه، بانک‌ها، صندوق‌های بازنشستگی شاهد ناترازی هستیم و تا زمانی که این مسائل حل و فصل نشود، مشکلات وجود خواهد داشت.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از موضوع قطعی برق ناراحت هستند و این موضوع مطالبه به حقی است، گفت: متأسفانه امروزه شاهد ناترازی در عرصه مدیریت‌ها هستیم تا امکانات لذا مشکلات در حوزه‌های مختلف ایجاد می شود.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما همیشه همراه هستند و این ما مسئولین هستیم که باید با کارهای جدید و دیدن رویکردهای دنیا تصمیمات شجاعانه بگیریم.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور پس از پیگیری استاندار خوزستان در خصوص مشکلات اخیر استان، به وزرای مربوطه دستور داد به صورت فوری به مشکل مردم خوزستان رسیدگی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری پس از پیگیری استاندار خوزستان در خصوص مشکلات اخیر استان، به وزرای مربوطه دستور داد به صورت فوری به مشکل مردم خوزستان رسیدگی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید میدانی از مرکز دیسپاچینگ برق کشور با اشاره به ناراحتی‌ها و نگرانی‌های مردم از قطعی‌های اخیر برق افزود: این ناراحتی‌ها طبیعی هم هست و ما با مسئولین باید زمینه‌های رفع این مشکلات را فراهم کنیم. وی گفت: مردم به بحث‌های فنی این کار، کاری ندارند، اما این ما مسئولین هستیم که باید به بهترین شکل ممکن مشکلات را...

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما همیشه همراه هستند و این ما مسئولین هستیم که باید با کارهای جدید و دیدن رویکردهای دنیا تصمیمات شجاعانه بگیریم.

خبرگزاری دانا

وزیر نیرو گفت: با آغاز روند کاهشی دمای هوا از دوشنبه هفته پیش رو، دیگر قطعی برق نخواهیم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان در برنامه تلویزیونی در شبکه خبر بعدازظهر امروز جمعه 25 تیرماه 1400 با اشاره به کاهش قطعی‌های برق گفت: امیدواریم با عبور از موج گرما به ویژه از دوشنبه پیش رو همراهی مردم نیز با وزارت نیرو به اوج برسد و بتوانیم با مجموعه ظرفیت باقیمانده در مدار بقیه تابستان را پشت سر بگذاریم. وی با اشاره به همکاری خوب صنایع بزرگ به خصوص سیمانی‌ها و فولادی با وزارت...

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو گفت: فعالیت شیفت شب صنایع با 70 درصد ظرفیت را آغاز کردیم به خصوص برای شرکت‌های سیمانی تا لطمه‌ای به صنعت و تولید وارد نشود.

خبرگزاری ایسنا

تحریم و مذاکرات / انتخابات هیات رئیسه شورای نگهبان / خاموشی های اخیر از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

خبرگزاری ایسنا

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و سوم تیر ماه 1400 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

وب‌گاه الف

وزیر نیرو با اشاره به وضعیت صنعت برق کشور اعلام کرد: تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد صنایع بتوانند وضعیت خود را بهبود دهند.

وب‌گاه عصر ایران

با جلسه‌هایی که داشتیم برای صنایع از دیشب تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد صنایع بتوانند وضعیت خود را بهبود دهند.