چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

رضا رشیدپور

رضا رشیدپور

وب‌گاه گسترش

فیلم "مست عشق"، کارگردانی حسن فتحی، در هفته اول اردیبهشت 1403 با تنها سه روز اکران، موفق شد به عنوان پرفروش‌ترین فیلم این هفته محسوب شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه‌کننده «سال گربه» گفت: «سال گربه» به دلیل فضای فانتزی فیلم سختی بود و بهرام افشاری از آن دست بازیگر‌هایی است که با تسلط خود به کیفیت کار کمک می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمید معصومی‌نژاد خبرنگار شناخته شده و بازیگر فیلم «سال گربه» درباره تابعیت ایتالیایی خود در این کشور توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معصومی‌نژاد که این روزها بیشتر در صفحه اینستاگرامش فعالیت دارد و ویدئوهایی درباره فرهنگ ایتالیایی برای ایرانی‌ها تهیه می‌کند، به تازگی در فیلم سال گربه ایفای نقش کرده است معصومی‌نژاد که این روزها بیشتر در صفحه اینستاگرامش فعالیت دارد و ویدئوهایی درباره فرهنگ ایتالیایی برای ایرانی‌ها تهیه می‌کند، به تازگی در فیلم سال گربه ایفای نقش کرده است به گزارش عرشه آنلاین، فیلم سال گربه که این...

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا رشیدپور ویدیویی از صحبت‌هایی ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم را درباره حجاب که در جریان انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفته بود را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و نوشت:«کاش رئیس جمهور بودی سید»

وب‌گاه فرارو

مجری سابق صداوسیما ویدئویی از گفتگوی قدیمیِ ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری را در حساب کاربری خود در توئیتر بازنشر کرده که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

رضا رشیدپور، مجری سابق صداوسیما ویدئویی از گفتگوی قدیمیِ ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری را در حساب کاربری خود در توئیتر بازنشر کرده که مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

رضا رشیدپور در حال تولید یک برنامه جدید است که به گفته‌ی او برای دریافت مجوزِ آن با 12 مدیر فرهنگی در ساترا مواجه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

روز گذشته، انتشار فیلمی از لحظه اعلام درگذشت رضا رشیدپور، توسط علی اوجی در سکانسی از فیلم‌سینمایی «سال گربه» با انتقادات و واکنش‌های هواداران این مجری سابق صدا و سیما روبه‌رو شد. در همین راستا، رشیدپور با انتشار ویدیویی اعلام کرد: «من زنده‌ام.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه تردد حیوانات خانگی از جمله سگ‌ها در بوستان‌ها ممنوع است تاکید کرد: این موضوع به جهت حضور خانواده‌ها در پارک‌ها است و به همین جهت در ورودی پارک‌های سطح شهر تهران، تابلوهایی مبنی بر عدم ورود سگ‌ها و حیوانات خانگی به پارک‌ها نصب شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از اعلام خبر درگذشت رضا رشیدپور توسط علی اوجی، در صفحه مجری سابق صدا و سیما گذاشته شده است، که باعث ناراحتی هواداران او شد ماجرای اعلام خبر فوت رضا رشیدپور چه بود؟ فیلمی از اعلام خبر درگذشت رضا رشیدپور توسط علی اوجی، در صفحه مجری سابق صدا و سیما گذاشته شده است، که باعث ناراحتی هواداران او شد. رضا رشیدپور این فیلم را سکانسی از فیلم «سال گربه» اعلام کرد و نوشت: «بشارت می‌دهد هر...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

رضا رشیدپور در واکنش به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل توییتی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضا رشیدپور با انتشار یک متن به آغاز مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها کنایه انداخت. به گزارش عرشه آنلاین، ماجرای عجیب رضا رشیدپور با انتشار یک متن به آغاز مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها کنایه انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور مجدد کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه تهران با واکنش های انتقادی روبرو شد هرچند حمایت کمرنگی نیز از این تصمیم شد.