پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

رضوانی: چیریچ هدایت واترپلو را برای بازی های آسیایی برعهده دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
رضوانی: چیریچ هدایت واترپلو را برای بازی های آسیایی برعهده دارد

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: طبق برنامه قرار شده که چیریچ 5 ماه مانده به بازی‌های آسیایی در کنار تیم ملی واترپلو باشد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو درباره برنامه تیم ملی واترپلو در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: به تازگی نشست‌هایی را در کمیته ملی المپیک برای حضور در این مسابقات داشتیم و مسائل و برنامه‌های خود را برای حضور خوب در این رویداد را به گوش مسئولان رساندیم.

او ادامه داد: خوشبختانه تیم واترپلو در قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشت، اما در پایان چهارم شدیم. نکته مهم این بود که توانستیم تیم قزاقستان را ببریم. در حال حاضر تیم‌های چین و قزاقستان در یک سطح مشترک قرار دارند. تیم ژاپن هم که فاصله زیادی ایجاد کرده و تیمی نمی‌تواند به آن‌ها برسد.

رضوانی درباره ادامه همکاری با چیریچ گفت: قرار شده این مربی 5 ماه مانده به بازی‌های آسیایی در کنار تیم ملی واترپلو باشد. طبیعی است انتخاب مربی جدید در فاصله کوتاه تا مسابقات کار درستی نیست و نمی‌تواند موثر باشد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: مسابقات خوب برگزار شد و باشگاه‌ها را توانستیم راضی کنیم که از ملی پوشان بیشتر استفاده کنند تا در شرایط بهتری قرار داشته باشند. قطعا در ادامه مسیر کیفیت بهتری را شاهد خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی