رقابت 2 هزار و 67 داوطلب کنکور دکتری در سمنان آغاز شد
سمنان - ایرنا - نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون های سراسری گفت: 2 هزار و 67 داوطلب کنکور دکتری در استان سمنان راس ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه رقابت خود را آغاز کردند.
پرویز ملک زاده در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: از مجموع 2هزار و 67 داوطلب آزمون دکتری در استان سمنان، 967 داوطلب در حوزه امتحانی شاهرود و یک هزار و 100 داوطلب در حوزه امتحانی سمنان رقابت میکنند. وی بیان کرد: 45 درصد شرکت کنندگان در آزمون دکتری کشور را زنان و 45 درصد را مردان تشکیل میدهد و در استان سمنان 45.6 درصد داوطلبان کنکور دکتری را زنان و 54.4 درصد شرکتکنندگان را مردان تشکیل می دهند. وی تاکید کرد: شرکتکنندگان در آزمون دکتری به جز کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار اجازه آوردن وسایل اضافی مانند تلفن همراه، هرگونه لوازم ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی، کیف دستی، ساک دستی را نداشتند. ملکزاده تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا نگهداشتن کیف و موبایل از لحاظ بهداشتی نیز صحیح نبود و پیش از آزمون به داوطلبان تاکید شد از به همراه داشتن وسایل اضافه پرهیز کنند. وی یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است. وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان برگزاری آزمون محل برگزاری آزمون و نقاطی که احتمال آلودگی وجود دارد به صورت مستمر ضدعفونی میشود. کنکور دکتری 99 از ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 9 مرداد ماه در 60 شهرستان و 143 حوزه امتحانی کشور و با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.
*س_برچسبها_س*