پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

رنگرز: گرایی در جهانی آلبانی به روی تشک خواهد رفت

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
رنگرز: گرایی در جهانی آلبانی به روی تشک خواهد رفت

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از حضور محمدرضا گرایی در ترکیب تیم ملی در پیکارهای جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسن رنگرز روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی فدراسیون کشتی و تجلیل از مدال‌آوران سال 1403 در رقابت‌های المپیک و جهانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جا دارد از شخص علیرضا دبیر صمیمانه قدردانی کنم چرا که اولین فدراسیونی بود که بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های المپیک و جهان آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران را برگزار کرد. همچنین از پیشکسوتان و عزیزانی که در این مراسم حضور دارند نیز تشکر می‌کنم. برگزاری آئین‌های این‌چنینی به طور قطع می‌تواند در بهبود و انگیزش قهرمانان و مدال‌آوران تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی همچنین در خصوص تغییرات در کادر فنی نیز گفت: طی 2 سال گذشته مربیان خوبی در کنار ما بودند و تلاش ارزشمند و موثری نیز از خود به نمایش گذاشتند؛ طبیعتا زمانی باید این عزیزان به امور برزمین مانده خود رسیدگی کنند. در حال حاضر حسن حسین‌زاده و طالب نعمت‌پور و مربیان دیگری از جمله روح‌الله ده‌ملایی، حمزه ارقش و محمد صفرزاده به کادر فنی اضافه شدند. ده ملایی سال گذشته در 4 رده سنی شاگردانش در تیم ملی حضور داشتند و همچنین باتوجه به اینکه خوزستان مهد کشتی فرنگی به حساب می‌آید نیز حمزه ارقش مربی سازنده سعید اسماعیلی به کادرفنی اضافه شد. صفرزاده و مهدی علیاری نیز به عنوان مربی سازنده از تهران از رده سنی جوانان به تیم ملی بزرگسالان اضافه شدند.

رنگرز همچنین از حضور محمدرضا گرایی در اوزان غیر المپیکی خبرداد و گفت: با توجه به نظر کمیسیون داوران و استفاده از تمامی ظرفیت‌های فنی موجود سید دانیال سهرابی در ترکیب تیم امیدها کشورمان حضور دارد و محمدرضا گرایی نیز در ترکیب تیم بزرگسالان راهی رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی خواهد شد.