شنبه 14 مهر 1403

رهن آپارتمان

رهن آپارتمان

وب‌گاه مشرق نیوز

در این روزهای کرونایی جابجایی‌های اجباری برای مستاجران به تهدیدی جدی برای سلامت آنها تبدیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نگرانی بابت رشد نرخ اجاره و تمدید قرارداد به عنوان دو اضطراب سنتی مستاجران کماکان وجود دارد اما این روزها نگرانی بزرگ اجاره نشین‌ها، جابجایی‌های اجباری است که تهدیدی جدی برای سلامت آنها محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نگرانی بابت رشد نرخ اجاره و تمدید قرارداد به عنوان دو اضطراب سنتی مستاجران کماکان وجود دارد اما این روزها نگرانی بزرگ اجاره نشین‌ها، جابجایی‌های اجباری است که تهدیدی جدی برای سلامت آنها محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اگر به دنبال خرید آپارتمان در حومه شهر تهران هستید و رویای خانه دار شدن در سر می‌پرورانید میتوانید با هزینه‌ای بسیار کم در شهر اندیشه آپارتمان خریداری کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برای اجاره خانه‌های 100 متری در محلات تهران چقدر باید هزینه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی کشورها از جمله آمریکا 2 نوع برنامه کنترل جمعیت دارند؛ یکی برنامه‌ای برای کمک به «صندوق جمعیت سازمان ملل» و دیگری برنامه‌ای برای مردان و زنان «کشور خودشان» تا فرزند بیاورند!

خبرگزاری دانا

آنچه در زیر می‌آید جدول قیمت معاملات انجام شده رهن آپارتمان کلنگی در تهران طی دی ماه 98 است. بنابر عرف بازار، در ازای کم کردن یک میلیون تومان از ودیعه، 30 هزار تومان به اجاره‌بهای ماهیانه اضافه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وام جدید مسکن کمتر از یک هفته از ابلاغ رسمی به شعب بانکی عامل پرداخت‌کننده، در آگهی‌های فروش آپارتمان برخی از مناطق شهر تهران وارد شد. به این ترتیب رقم وام قابل استفاده برای خرید واحدهای مسکونی در فایل‌های فروش آپارتمان در بعضی از مناطق و محلات شهر تهران به روز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد جدول آپارتمان های رهنی را که اجاره آن تا 500هزارتومان است منتشر کرده است.

وب‌گاه فرارو

در بازار مسکن تهران یک واحد مسکونی نوساز 135 متری واقع در دربند با شرایط رهن 600 میلیون تومانی در فایل اجاره قرار گرفته؛ این واحد دارای دارای آسانسور، انباری، بالکن و پارکینگ است. یک دستگاه آپارتمان نوساز با مساحت 180 مترمربع واقع در امام زاده قاسم دارای 2 پارکینگ، روف گاردن، جکوزی، سونا با 200 میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه 19 میلیون تومانی عرضه شده است.