شنبه 14 مهر 1403

رهن آپارتمان

رهن آپارتمان

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه قیمت خانه در تهران با برخی شهرهای اروپایی برابری می کند و بعضا بیشتر شده است گفت: از سال 90 به بعد دچار رکود ساخت و ساز شدیم که نتیجه آن به شکل رشد لجام گسیخته قیمت مسکن بروز پیدا کرد.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه قیمت خانه در تهران با برخی شهرهای اروپایی برابری می کند و بعضا بیشتر شده است گفت: از سال 90 به بعد دچار رکود ساخت و ساز شدیم که نتیجه آن به شکل رشد لجام گسیخته قیمت مسکن بروز پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهای پیشنهادی رهن کامل آپارتمان در محله‌های مختلف شهر تهران طیف متنوعی از مترمربعی یک تا 10 میلیون تومان را در بر می‌گیرد و صرف‌نظر از تعداد اندک فایل‌های استثنایی که با ارقامی کمتر یا بیشتر از این مقدار فایل شده‌اند و فوق لوکس یا فوق‌العاده ارزان با موقعیت نامناسب و بدون امکانات هستند، سایر فایل‌ها عموما در این دامنه قیمتی می‌گنجد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نفوذ فایل‌های فیک به استارت‌آپ‌های مسکن و شیب تند گرانی خودرو و مصالح ساختمانی برخلاف وعده کنترل قیمت‌ها، سایر عناوین اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

قاسمی گفت: هنگام خرید از سایت دیوار، قبل از رؤیت و تائید صحت، سلامت و ماهیت کالا توسط یک کارشناس، هیچگونه مبلغی را واریز نکنید.

وب‌گاه عصر ایران

کلاهبرداران بیان می‌کنند که اینکه واحد آپارتمان آگهی‌شده را برای متقاضی نگه‌دارند و آگهی را از سایت دیوار حذف کنند می‌بایست حدود ده تا 20 میلیون تومان بیعانه پرداخت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در حالی فصل نقل و انتقال مستأجران آغاز شده که به دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها، تقاضا برای سکونت در شهرهای جدید اطراف تهران به شدت افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برای رهن کامل واحد 85 متری در محدوده امامت به سرمایه 300 میلیون تومانی نیاز است.

خبرگزاری میزان

برای رهن کامل واحد 85 متری در محدوده امامت به سرمایه 300 میلیون تومانی نیاز است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

بررسی بازار مسکن حاکی از آن است اجاره یک واحد مسکونی 73 متری در قیطریه 7.9 میلیون تومان و واحد 53 متری در انقلاب 3.8 میلیون اجاره با رهن 60 میلیون تومانی است.

خبرگزاری میزان

برای رهن کامل واحد 54 متری در تولید دارو به سرمایه 115 میلیون تومانی نیاز است.

خبرگزاری میزان

برای رهن کامل واحد 68 متری در محدوده خیابان بهار به سرمایه 350 میلیون تومانی نیاز است.

خبرگزاری میزان

برای رهن آپارتمان 63 متری در محدوده جمالزاده به سرمایه 150 میلیون تومانی نیاز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قولنامه‌های صوری برای فرار مالیاتی، بی‌اعتنایی دولت به افزایش حق مسکن کارگران، تنظیم بازار ارز ایران دست چه کسی است؛ دولت یا جمشید بسم‌الله‌ها از موضوعات اقتصادی مهم امروز روزنامه‌ها است.

خبرگزاری میزان

طی 24 ساعت گذشته اخباری در خصوص نرخ ارز، بازار طلا، وضعیت بازار بورس در هفته اخیر و سهم تجدیدپذیرها در سبد انرژی در خبرگزاری میزان منتشر شد.