دوشنبه 23 مهر 1403

روابط عمومی‌ها در تقویت ارتباط مردمی با دستگاه‌های اجرایی نقش موثری دارند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
روابط عمومی‌ها در تقویت ارتباط مردمی با دستگاه‌های اجرایی نقش موثری دارند

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: یکی از راهکارهای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، توجه به دغدغه‌های مردمی در دستگاه‌های اجرائی است و روابط عمومی‌ها برای تقویت این ارتباطات نقش مهمی برعهده دارند.

محمدمهدی شهریاری روز پنج‌شنبه در نشست با هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بیان کرد: تلاش‌های خوبی در حوزه روابط عمومی به منظور بیان دستاوردهای نظام انجام گرفته است اما کافی نیست.

وی تاکید کرد: اطلاع مردم از تلاش‌ها و شفاف سازی امور برای مردم در تقویت سرمایه‌های اجتماعی بسیار موثر است.

وی افزود: با وجود اهمیت جایگاه روابط عمومی، متاسفانه این جایگاه به درستی و به دلایل مختلف از جمله کم توجهی مدیران تبیین نشده است.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مدیران باید نسبت به جایگاه روابط عمومی‌ها توجه ویژه داشته باشند و خود روابط عمومی‌ها نیز از طریق ارتقای دانش تخصصی و نیز به روز رسانی فعالیت‌ها سهم مهمی در تغییر باور مدیران ایفا کنند.

شهریاری در ادامه دستور پیگیری تخصیص اعتبارات ویژه ابلاغی از سوی معاون اول رئیس جمهور برای فعالیت‌های روابط عمومی را صادر کرد.

در این جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها بیان کردند.

*س_برچسب‌ها_س*