دوشنبه 23 مهر 1403

روابط عمومی‌ها زمینه داوری مردم در باره عملکرد مدیران را فراهم می‌کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
روابط عمومی‌ها زمینه داوری مردم در باره عملکرد مدیران را فراهم می‌کنند

بوشهر - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه استان بوشهر گفت: مردم بهترین قاضی برای قضاوت عملکرد مدیران هستند و این امر نیز مستلزم اطلاع رسانی بموقع روابط عمومی‌های دستگاه‌ها است.

سروان پاسدار سجاد شیخیانی روز پنجشنبه در مراسم تقدیر از مدیران روابط عمومی شهرداری‌ها و دهیاری‌های بخش مرکزی عسلویه اظهارداشت: ماهیت روابط عمومی ها اطلاع رسانی از فعالیت‌های انجام شده‌است که برای موفقیت در این عرصه نیاز به فعالیت مضاعف و فراتر از وظیفه‌ای است که بر عهده دارند.

وی افزود: اگر مردم با ابزار ارتباطی که روابط عمومی‌ها و خدماتی که آنها ارائه می‌کنند بیشتر آشنا شوند باعث خواهدشد تا مردم در قبال عملکردها مطالبه‌گر باشند. جانشین فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه بیان کرد: مردم بهترین قاضی برای قضاوت عملکرد مدیران و دستگاه‌های هستند و این امر نیز مستلزم اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی ها به مردم است. وی با بیان که روابط عمومی منصف، با دوری از جانبداری مدیر، عملکردها را شفاف و منصفانه ارائه می‌کند، گفت: روابط عمومی باید از آزادی بیان برخوردار باشد تا مردم، جامعه و نظام بتوانند از مجموعه اطلاعات شهری بهره‌مند شوند. شیخیانی در ادامه کمک ادارات و دستگاه‌های شهرستان به یکدیگر و هماهنگی بین آنها برای تامین منافع دستگاه دیگر را باعث منتفع شدن مجموعه شهرستان دانست. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عسلویه با اشاره به نقش بسیج در ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های و ادارات شهرستان گفت: برخی دستگاه‌ها به دلیل ناآشنایی با نقش مهم روابط عمومی باعث شده تا روابط عمومی را در مجموعه خود در اولویت سوم و چهارم قراردهند. حجت الاسلام روح الله میرشکاری رویکرد سپاه و بسیج را توجه ویژه به جایگاه روابط عمومی دانست و گفت: هدف اصلی از برگزاری این آیین اهمیت و جایگاه حساس و خطیر روابط عمومی در نهادها و سازمان‌ها است. وی افزود: روابط عمومی‌ها با هدف اطلاع رسانی به هنگام تلاش می‌کنند تا عملکرد سازمان‌ها و نهادهای خود را منعکس کنند و باعث ایجاد امید در میان جامعه شوند.

در پایان مراسم از مدیران روابط عمومی شهرداری‌ها و دهیاری‌های بخش مرکزی عسلویه با اهدای قاب عکس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

*س_برچسب‌ها_س*