سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

روایت سردار ایرانی از به پایان رساندن ماموریت ناوگروه 75

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
روایت سردار ایرانی از به پایان رساندن ماموریت ناوگروه 75

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما با قوانین بین‌المللی به درستی آشنایی داریم و آن را به درستی رعایت می‌کنیم و با تسلط کامل به آن، ماموریت ناوگروه 75 نداجا را به پایان رساندیم.

امیر دریادار شهرام ایرانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده منطقه یکم امامت این نیرو، با گرامیداشت فرارسیدن هفته پرافتخار دفاع مقدس و تقارن این ایام با اربعین سرور و سالار شهیدان، گفت: اگر این پشتوانه مردمی و پدر و مادرانی که چنین جوانانی را پرورش دادند و به عرصه های رزم و جهاد فرستادند، نبودند، امروز شاهد این اقتدار و ایستادگی در برابر زورگویان عالم نبودیم.

دریادار ایرانی افزود: امروز مفتخریم در کشتی که هدایتگر و هدایت کننده‌اش رهبر فرزانه، فرمانده مقتدر و دشمن شکن و شخصیتی با تقوا است، سوار هستیم و سربازی در رکاب امام زمان (عج) تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نشان افتخار همه ماست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به انجام ماموریت ناو گروه 75 بیان کرد: زمانی که ناوهای ما از دماغه امید نیک گذشتند، دشمن تحرکات ما را زیر نظر داشت و به شدت هراسناک بود و همرزمان من به گونه‌ای ماموریت خود را به پایان رساندند که دشمن را سردرگم کرده بودند.

وی افزود: ما با قوانین بین‌المللی به درستی آشنایی داریم و آن را به درستی رعایت می کنیم و با تسلط کامل ماموریت را به پایان رساندیم.

در پایان این مراسم از تلاش‌های بی دریغ دریادار دوم جعفر تذکر در مدت فرماندهی در منطقه یکم امامت با اهدای لوح یادبود قدردانی شد و لوح انتصاب دریادار دوم رضا قربانی به عنوان فرمانده جدید منطقه یکم امامت نداجا اهدا شد.

23219

کد خبر 1557379