چهارشنبه 2 خرداد 1403

روایت‌های مختلف از بازداشت یک فرد مشکوک در دفتر مولوی عبدالحمید | ماجرا چه بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
روایت‌های مختلف از بازداشت یک فرد مشکوک در دفتر مولوی عبدالحمید | ماجرا چه بود؟

خبرگزاری فارس در گزارشی روایتی از حبس و اعتراف‌گیری از یک طلبه در مسجد مکی زاهدان را مطرح کرده است در مقابل دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان در بیانیه ای اعلام کرد یک فرد مشکوک، در مسجد مکی زاهدان شناسایی و بازداشت شده است.

خبرگزاری فارس در گزارشی روایتی از حبس و اعتراف‌گیری از یک طلبه در مسجد مکی زاهدان را مطرح کرده است در مقابل دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان در بیانیه ای اعلام کرد یک فرد مشکوک، در مسجد مکی زاهدان شناسایی و بازداشت شده است.

در بیانیه دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان در خصوص بازداشت یک فرد مشکوک در مسجد مکی زاهدان آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم. در پی انتشار اخبار و گزارش‌های متعدد در فضای مجازی مبنی بر بازداشت یک فرد مظنون در مسجد مکی زاهدان، به اطلاع عموم مردم عزیز می‌رساند یک فرد مشکوک، در مسجد مکی زاهدان شناسایی و بازداشت شده است.

فرد مظنون اظهارات و اعترافات مختلفی کرده است؛ این اعترافات در دست تحقیق و بررسی هستند. لذا مردم در این‌باره نگران نباشند و آرامش خود را حفظ کنند.

خبرگزاری فارس نیز به نقل از یک منبع مطلع نوشت

به گفته یک منبع مطلع، افراد وابسته به مولوی عبدالحمید روز 27 خرداد به بهانه سرقت به یک طلبه اهل‌سنت مظنون شدند و او را به‌صورت غیرقانونی حبس کردند.

نمایندگان عبدالحمید پس از 3 روز حبس این فرد را تحویل نمایندگان دستگاه‌های امنیتی دادند و مدعی شدند که او قصد دزدی و مسموم‌سازی داشته اما آن فرد در حضور فرزند و مسئول دفتر عبدالحمید این ادعاها را رد کرد. براساس بررسی‌ها فرد حبس‌شده توسط عوامل عبدالحمید اهل چابهار است.

این فرد گفته که در 3 روز حبس به‌صورت مکرر بازجویی شده است.

برخی رسانه ای محلی نیز نوشته اند دو روز پیش در تاریخ 27 خرداد 1402 انتظامات مسجد مکی اقدام به بازجویی از فردی نمودند که از گذشته به وی مشکوک بوده اند و تلاش داشته که از وضعیت داخلی مسجد مکی جاسوسی کند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

روایت‌های مختلف از بازداشت یک فرد مشکوک در دفتر مولوی عبدالحمید | ماجرا چه بود؟ 2