یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

روا: جشن شهر رمضان بعد از افطار در پاک لاله خوش می‌گذرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
روا: جشن شهر رمضان بعد از افطار در پاک لاله خوش می‌گذرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالله روا در حاشیه بازی‌های کافه بازی گفت: امسال برنامه در پارک لاله برگزار شده است و بواسطه موقعیت عمومی این مکان و خاطره‌هایی که اکثر مردم با آن دارند، حال و هوای خوبی نسبت به دوره‌های گذشته ایجاد شده است. عبدالله روا ادامه داد: بخشی از کمبود برنامه‌های مفرح در ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع کرونا بود و امکان دور هم جمع شدن وجود نداشت. البته می‌توان...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالله روا در حاشیه بازی‌های کافه بازی گفت: امسال برنامه در پارک لاله برگزار شده است و بواسطه موقعیت عمومی این مکان و خاطره‌هایی که اکثر مردم با آن دارند، حال و هوای خوبی نسبت به دوره‌های گذشته ایجاد شده است.

عبدالله روا ادامه داد: بخشی از کمبود برنامه‌های مفرح در ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع کرونا بود و امکان دور هم جمع شدن وجود نداشت. البته می‌توان گفت تلنگر خیلی خوبی بود که قدر فرصت‌ها را بدانیم. با اینکه برنامه‌های این جشنواره تا دیروقت است، اما من بسیار خوشحالم که اینجا بسیار زنده و پویا است و با وجود تمام مشکلاتی که مردم دارند، اینجا آمدن می‌تواند برای آن‌ها بسیار مفید باشد.

این مجری تلویزیون اظهار داشت: می‌توانم بگویم از برنامه‌های پارک لاله، تقریبا تمام اعضای خانواده می‌توانند راضی شده و استفاده کنند. حتی اگر برنامه‌های رنگارنگ اینجا را دوست نداشته باشیم، اما خود پارک لاله، بوستانی است که بسیار دیدنی است. معماری عجیبی دارد، قدیمی است و شاید خیلی از کشور‌ها چنین فضایی را با این قدمت نداشته باشند. اگر ماه رمضان فرصت دارید، بعد از افطار اینجا خیلی خوش می‌گذرد.