یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

روزنامه های ورزشی

روزنامه های ورزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یکی از روزنامه های ورزشی امروز لیست خرید فرهاد مجیدی را منتشر کرد و نوشت: از اردوگاه استقلال این‌طور شنیده میشود که بازیکنانی مانند ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، سروش رفیعی، سید محمدرضا حسینی و صالح یا همان سعادت حردانی (که سال گذشته نیز در فهرست خرید مجیدی قرار داشت)، در لیست ورودی فرهاد برای تقویت استقلال قرار دارند، با این‌حال حردانی دو سال...

خبرگزاری ایسنا

امروز دوشنبه 21 تیر ماه اغلب روزنامه‌های مهم جهان اعم از ورزشی و غیرورزشی صفحه نخست خود را به اخبار قهرمانی ایتالیا و شکست انگلستان در مسابقات یورو 2020 اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه فرارو

روزنامه های ورزشی امروز 6 تیر را از نظر می گذرانید.

خبرگزاری ایسنا

مسئولان برگزار کننده المپیک از انصراف قطعی 10 هزار نفر از خدمه المپیک از ترس کرونا خبر دادند.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به آغاز اردوی تیم ملی برای ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی پرداخته اند و در این بین گفت و گوی یکی دو بازیکن تیم ملی را روی جلد برده اند. یکی از روزنامه‌ها هم روایتی دارد از دعوت نشدن فرشید اسماعیلی به تیم ملی که آن را به مهدی ترابی ربط داده است.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز چند موضوع مشترک را روی جلد برده اند؛ اولی حضور کریم باقری به عنوان یکی از دستیاران موقت اسکوچیچ در اردوی تیم ملی است؛ دومی هم تعداد دعوت شده‌های استقلال به تیم ملی است که فقط یک نفر فراخوانده شده و سومی هم موضوع رای جنجالی فدراسیون فوتبال درباره بازی پیکان - سایپا. در این بین، استقلالی‌ها از اینکه داوران همچنان خطا روی مهدی قایدی را پنالتی نمی‌گیرند شاکی هستند.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به بازی‌های شب گذشته استقلال و پرسپولیس در لیگ پرداخته اند و پیروزی این دو تیم را روی جلد برده اند. دو اتفاق مهم رخ داده در بازی استقلال هم بیشترین سهم خبری را داشته است: اولی صحنه مشکوکی است که روی مهدی قایدی در محوطه جریمه حریف رخ داده و دومی هم گلزنی آرمان رمضانی.

وب‌گاه فرارو

روزنامه های ورزشی امروز به رقابت های لیگ برتر و بازیهای معوقه پرسپولیس و استقلال با رقبا پرداخته اند و بیشتر تیترها را به بازی های امشب اختصاص داده اند. خبرهای نقل و انتقالات فوتبال ایران هم سوژه جذاب دیگری برای روزنامه های امروز است. در همین راستا یکی از رسانه ها خبر داده که استقلال به دنبال عزت اللهی است و پرسپولیس هم با یک استقلالی به توافق رسیده است.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به احکام کمیته انضباطی درباره دو بازی پرسپولیس - استقلال و پرسپولیس - سپاهان پرداخته اند و در این بین به سراغ حکم محرومیت سیدجلال حسینی رفته اند. سیدجلال هم با یکی از روزنامه‌ها مصاحبه کرده و گفته دلیل نابود شدن فوتبال پیام صادقیان این بود که پرسپولیسی بود.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به برتری استقلال برابر ذوب آهن در جام حذفی پرداخته اند و درخشش فرشید اسماعیلی را روی جلد برده اند. یکی دو روزنامه هم به چالش سرمربی پرسپولیس با شبکه 3 اشاره کرده و نوشته اند بازیکنان پرسپولیس هم علیه تلویزیون شده اند.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به رقابت‌های جام حذفی پرداخته اند و دو مورد را روی جلد برده اند؛ اولی برتری پرسپولیس برابر شاهین بندرعامری است و دیگری هم بازی امروز تیم‌های استقلال و ذوب آهن در همین رقابت ها.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به از سرگیری رقابت‌های جام حذفی پرداخته و بیشتر تیتر‌ها را به بازی امروز تیم‌های پرسپولیس و شاهین بندرعامری اختصاص داده اند.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز دو موضوع را به طور کلی پوشش داده اند: اولی برتری سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر و صدرنشینی این تیم در جدول و دومی هم رسیدگی به اتفاقات جنجالی دربی که قرار است رای کمیته انضباطی درباره اش صادر شود. در این بین یکی از روزنامه‌ها هم از صحبت‌های سیدجلال با آل کثیر پرده برداشته که کاپیتان دلیل خوشحالی بحث برانگیز عیسی را جویا شده و او گفته است که 6 ماه زجر کشیده برای...

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز همچنان به داستان اتفاقات دربی و جنجال انتهایی آن پرداخته و منتظر هستند تا با عوامل درگیری برخورد شود. یکی دیگر از سوژه‌های مشترک امروز، صحبت‌های فرهاد مجیدی علیه وزیر ارتباطات است. یکی از روزنامه‌ها هم اشاره‌ای به وضعیت باشگاه تراکتور کرده و نوشته این تیم دوباره قرار است به سپاه واگذار شود.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به دربی 95 پرداخته اند که شب گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تک گل عیسی آل کثیر به سود پرسپولیسی‌ها به پایان رسید. به همین دلیل، بیشتر تیتر‌هایی که روی جلد رفته اند مربوط به عیسی آل کثیر است. در این بین، روزنامه‌ها به صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس پرداخته اند و نوشته اند پنالتی روی مهدی قایدی گرفته نشد.