یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

روزنامه های ورزشی

روزنامه های ورزشی

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز همچنان مهمترین اخبار را به اتفاقات جنجالی بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اختصاص داده اند و با روی جلد بردن صحنه‌هایی از اتفاقات پایان بازی، با پرسش‌های مختلفی خواستار روشن شدن زوایای پنهان شده اند. البته مصدومیت یکی دو بازیکن پرسپولیس در این دیدار هم سوژه جذابی برای رسانه‌ها است و گمانه زنی‌ها درباره اینکه به بازی دربی می‌رسند یا نه، روی جلد روزنامه‌ها رفته است.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به رقابت‌های شب گذشته لیگ برتر پرداخته و بازی جنجالی سپاهان - پرسپولیس را زیر ذره بین برده اند. درگیری بازیکنان در انتهای این بازی سوژه داغی به رسانه‌ها داده است. تیتر بزن بزن در صدر جدول به همین خاطر روی جلد رفته است. شکست استقلال برابر ذوب آهن هم دیگر خبر مشترکی است که روزنامه‌های امروز به آن پرداخته اند.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به تقابل حساس تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر پرداخته و با تیتر‌های مختلف به استقبال این بازی رفته اند. دیگر سوژه‌ای که به صورت مشترک در رسانه‌های ورزشی به آن اشاره شده بازی امشب استقلال با ذوب آهن است. وضعیت پیشنهاد‌های رسیده برای مهدی قایدی هم همچنان سوژه جذابی برای روزنامه‌ها است.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز تقریبا یک سوژه واحد را روی جلد برده اند که آنهم مربوط به پیشنهاد تیم‌های قطری به مهدی قایدی، ستاره این روز‌های باشگاه استقلال است. بسیاری از این رسانه‌ها از شرط باشگاه استقلال برای جدایی این بازیکن نوشته اند و خبرداده اند مسئولان استقلال به او گفته اند اگر یک جام برای تیم بیاوری می‌توانی جدا شوی.

وب‌گاه تابناک

جلد روزنامه های ورزشی شنبه 18 اردیبهشت 1400 مملو از تیترهای فوتبال است و مهدی قائدی سوژه نخست آنهاست

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به ماجرای سندخوردن ساختمان فدراسیون فوتبال به نام شستا پرداخته و از نقش قرارداد عجیب ویلموتس با ایران در این مورد خبر داده اند. یکی از روزنامه‌ها از مذاکره فدراسیون با برانکو، سرمربی سابق پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تیم ملی خبر داده و دیگری هم از پیشنهاد اماراتی شیخ دیاباته، ستاره استقلال خبری روی جلد برده است.

وب‌گاه فرارو

روزنامه های ورزشی امروز به وضعیت مبهم چند بازیکن استقلال و پرسپولیس پرداخته اند که عده ای از آنها مصدوم و چندتایی هم وضعیت شان برای تمدید قرارداد مشخص نیست. در این میان یکی از روزنامه ها هم به ماجرای دعوت نشدن رامین رضاییان به تیم ملی پرداخته و نوشته که او در فهرست ممنوعه دراگان اسکوچیچ قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی سابق استقلال که خیلی ها از حضورش در این تیم راضی بودند، روزگاری به عنوان خبرنگار در یکی از روزنامه های ورزشی کشور فعالیت می کرد.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به وضعیت تیم‌های ایرانی پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پرداخته اند و در این بین از احتمال جدایی چندبازیکن از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اند. یکی از روزنامه‌ها با اشاره به پیشنهاد چشمگیر قطری‌ها به احمد نوراللهی نوشته که در صورت جدایی این بازیکن، پرسپولیس جانشین احمد را از اتریش به این تیم اضافه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به صعود تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته اند و به طور ویژه‌ای برتری استقلال برابر الشرطه را روی جلد برده اند. تعیین وضعیت بازیکنان دو تیم بعد از این رقابت‌ها هم یکی دیگر از سوژه‌های روز است. در همین رابطه یکی از روزنامه‌ها نوشته استقلال باید بین پول و قایدی باید یکی را انتخاب کند و دیگری هم نوشته احمد نوراللهی خبر به قطر رفتنش را تکذیب نکرد.

وب‌گاه فرارو

با توجه به اینکه بازی استقلال بامداد امروز برگزار شده به غیر از یک روزنامه، بیشتر رسانه‌ها اخبار اصلی را متوجه شکست پرسپولیس برابر الوحده کرده و از ضعف تاکتیکی تیم یحیی نوشته اند. در این بین البته یکی از روزنامه‌ها هم نقل قولی از بازیکنان استقلال روی جلد برده و از زبان آن‌ها نوشته خدا کند در مرحله بعدی به پرسپولیس بخوریم!

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به شکست شب گذشته پرسپولیس برابر الوحده در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و تاخیر در صعود به عنوان صدرنشین شدن این تیم را روی جلد برده اند. همچنین بازی حساس امشب تیم‌های استقلال با الاهلی هم دیگر سوژه مهم رسانه‌ها است. در این بین یکی از روزنامه‌ها هم از پیشنهاد تیم‌های قطری به دو ستاره پرسپولیس پرده برداشته است.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به تقابل امشب تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته اند و بازی تیم‌های پرسپولیس و الوحده را زیر ذره بین برده اند. البته که بررسی وضعیت استقلال در گروه سوم این رقابت‌ها هم همچنان سوژه جذابی است. یکی از روزنامه‌ها با اشاره به اشتباه کادر فنی استقلال در مهار مهاجم الدحیل نوشته که اگر مهدی قایدی را مدافعان رقیب مهار کنند آن وقت ممکن است کار استقلال دشوار شود.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز علاوه بر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به یک موضوع مشترک دیگر هم پرداخته اند که آن ماجرای آزار کودک استقلالی است. او گفته با گاز اشک آور هم تهدید شده است. در کنار این دو موضوع، گزارش عجیب جواد خیابانی هم سوژه رسانه‌ها است که یکی از روزنامه‌ها با جزئیات سوتی‌های تازه خیابانی را روی جلد برده است.

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به برد پرگل شب گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر گوا و بازی امشب استقلال برابر الدحیل پرداخته اند. با این حال یکی از سوژه‌های روز، پخش کلیپ کودک آزاری یکی از هواداران استقلال است که با واکنش تند استقلالی‌ها روبرو شده و با هشتگ من - تیمم - را - نمیفروشم روبرو شده است. یکی از روزنامه‌ها در همین رابطه نوشته که این کودک چوپان برای بازیکنان استقلال تبدیل به...

وب‌گاه فرارو

روزنامه‌های ورزشی امروز به شکست شب گذشته استقلال و بازی فرداشب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته اند و با تیتر‌های مختلف به این دو بازی اشاره کرده اند. معضل استقلال در خط دفاعی و شکست ناپذیری پرسپولیس در آسیا سوژه‌های روز هستند. یکی از رسانه هم به بستری شدن ابوالقاسم پور در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا خبر داده است.