دوشنبه 7 آبان 1403

روزهای تیره و تار جونیور فیرپو در کاتالونیا / اعتراف ستاره برزیلی: مربی بارسا به من گفت میکروب!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزهای تیره و تار جونیور فیرپو در کاتالونیا / اعتراف ستاره برزیلی: مربی بارسا به من گفت میکروب!

جونیور فیرپو، بازیکن سابق بارسا، می‌گوید بعد از اولین بازی‌اش در نوکمپ از طرف کاتالان‌ها تهدید شده و سرمربی وقت بارسا او را عامل آلودگی رختکن خطاب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع برزیلی سابق بارسلونا، جونیور فیرپو، می‌گوید از حضور در این تیم نه تنها خاطرات خوبی ندارد بلکه روزهای وحشتناکی را در کاتالونیا تجربه کرده است. او به خصوص سرمربی وقت بارسا، رونالد کومان، را هدف گرفت و متهم کرد.

فیرپو به عنوان گزینه جانشینی جوردی آلبا در دفاع چپ به بارسا آمد. ولی مدافع برزیلی هرگز نتوانست جایش را در بارسا باز کند و در دو سال پرتنش در کاتالونیا چه در زمین فوتبال و چه بیرون از زمین با مشکلات زیادی مواجه بود.

این مدافع برزیلی در مصاحبه‌ای با روزنامه اسپورت ناگفته‌های عجیبی از روزگار دشوار خود در بارسلونا مطرح کرد.

فیرپو گفت اولین بازی‌اش با پیراهن بارسلونا بدترین تجربه او در این تیم بوده است. فیرپو تنها یک نیمه در زمین حضور داشت و بین دو نیمه بیرون کشیده شد. او به اسپورت گفت:" در بازی اولم فیکس شدم ولی اشتباهی داشتم که باعث شد تمرکزم از دست برود. مربی هم بین دو نیمه تعویضم کرد. این تعویض خیلی نقش داشت و باعث شد من هدف انتقادها بشوم. با اینکه سعی می‌کردم فحش‌ها را نخوانم ولی این روزها با شبکه‌های اجتماعی نمی‌شود. هزاران کامنت و فحش به سمتم سرازیر شده بود و تهدید می‌شدم. حتی تهدید به مرگ".

جونیور فیرپو در ادامه نوک تیز پیکان حملاتش را به سمت رونالد کومان، سرمربی وقت بارسا گرفت و گفت:" رونالد کومان با من خیلی بد رفتار کرد. هیچوقت یادم نمی‌رود که گفت من باعث آلوده شدن رختکن می‌شوم. من هم از آن به بعد دیگر تلاش نکردم".

فیرپو در نهایت بارسا را ترک کرد و به لیدز پیوست. او در فصل 22-2021 برای تیم جسی مارش 19 بازی فیکس انجام داد و حالا در بسیت و هفت سالگی امیدوار است بار دیگر بتواند به ترکیب ثابت این تیم راه پیدا کند.

روزهای تیره و تار جونیور فیرپو در کاتالونیا / اعتراف ستاره برزیلی: مربی بارسا به من گفت میکروب! 2
روزهای تیره و تار جونیور فیرپو در کاتالونیا / اعتراف ستاره برزیلی: مربی بارسا به من گفت میکروب! 3