سه‌شنبه 3 مهر 1403

روزهای خوب ستاره الهلال: نیمار به برزیل برگشت

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
روزهای خوب ستاره الهلال: نیمار به برزیل برگشت

سرمربی موقت تیم ملی برزیل فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد. از نکات مهم این لیست می‌توان به بازگشت نیمار به سلسائو اشاره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو دینیز، سرمربی موقت تیم ملی برزیل، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای دو دیدار مقابل بولیوی و پرو در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2026 را اعلام کرد.

از جمله غایبان مهم این لیست که دیده نشدن اسم‌هایشان خبرساز شده می‌توان به ویتور روکه و رافینیا، ستاره بارسلونا، اشاره کرد. مهم‌ترین نکته این فهرست بازگشت نیمار به سلسائو است. ستاره‌ای که در روزهای اخیر پاری سن ژرمن را ترک کرد و با قراردادی بزرگ راهی الهلال عربستان شد. نیمار در اوایل سال جاری در بازی‌های دوستانه تیم ملی کشورش به میدان نرفته بود.

فرناندو دینیز که در حال حاضر به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت سلسائو می‌نشیند بعد از اعلام این فهرست گفت که شخصا با نیمار تماس گرفته و متوجه شده این ستاره اشتیاق زیادی برای بازی با پیراهن تیم ملی کشورش دارد.

تیم ملی برزیل روز 8 سپتامبر در مقدماتی جام جهانی به مصاف بولیوی رفته و چهار روز بعد با پرو دیدار خواهد کرد. سلسائو در جام جهانی 2022 تا مرحله یک‌چهارم پیش رفت و با شکست خوردن مقابل کرواسی در ضربات پنالتی حذف شد.

دینیز که همزمان با هدایت برزیل سرمربی فلومیننزه است تا اواسط سال جاری میلادی روی نیمکت سلسائو می‌نشیند و فدراسیون فوتبال این کشور امیدوار است در آن زمان بتواند کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی دائمی سلسائو انتخاب کند.

فهرست تیم ملی برزیل: 

دروازه‌بانها: ادرسون، آلیسون، بنتو

مدافعان: دنیلو، رنان لودی، روجر ایبانز، گابریل ماگالائش، مارکینیوش، نینو، واندرسون، کایو هنریکی

هافبک‌ها: آندره، برونو گیمارش، کاسمیرو، جوئلینتون، رافائل وگا

مهاجمان: آنتونی، گابریل مارتینلی، ماتئوس کُنیا، نیمار، ریچارلیسون، رودریگو، وینیسیوس جونیور

روزهای خوب ستاره الهلال: نیمار به برزیل برگشت 2
روزهای خوب ستاره الهلال: نیمار به برزیل برگشت 3
روزهای خوب ستاره الهلال: نیمار به برزیل برگشت 4
روزهای خوب ستاره الهلال: نیمار به برزیل برگشت 5
روزهای خوب ستاره الهلال: نیمار به برزیل برگشت 6
روزهای خوب ستاره الهلال: نیمار به برزیل برگشت 7
روزهای خوب ستاره الهلال: نیمار به برزیل برگشت 8