چهارشنبه 4 مهر 1403

رونالدو دارد جادویش را از دست می‌دهد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رونالدو دارد جادویش را از دست می‌دهد!

بعد از پایان تور تابستانه النصر، کریستیانو رونالدو نتوانست هیچ گلی در چهار بازی تیمش به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، می‌گویند با گذر زمان همه چیز تغییر می‌کند. حالا با گذر زمان، کریستیانو رونالدو، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، دیگر به سالهای آخر دوران حرفه‌ای‌اش رسیده است. این بازیکن در 38 سالگی به فوتبال عربستان پناه آورده و با حرف‌هایش فوتبال اروپا را تحقیر می‌کند: "من به فوتبال اروپا بازنخواهم گشت. درها به روی من بسته است. من 38 سال سن دارم و همچنین فوتبال اروپا به شدت کیفیت خود را از دست داده است. لیگ برتر انگلیس، تنها رقابت معتبر است و خیلی از لیگ‌های دیگر جلو افتاده است."

النصر به تازگی از تور تابستانه خود بازگشته است. آن‌ها در جریان این تور با 4 تیم اروپایی دیدار کردند که در هیچکدام از این بازیها موفق به پیروزی نشدند. دو باخت در برابر سلتاویگو (5-0) و بنفیکا (4-1) و دو تساوی در برابر پاری‌سن‌ژرمن (0-0) و اینتر (1-1). و عجیب است که این تیم عربستانی در برابر تیم‌های قوی‌تر، نتایج بهتری را کسب کرده است.

دستان خالی کریستیانو

رونالدو با دست‌های خالی از این تور بازمی‌گردد. او در طول این چهار مسابقه 240 دقیقه برای النصر بازی کرد که نتوانست هیچ گلی را در طول این بازی‌ها به ثمر برساند. رونالدو کاپیتان تیمی است که ستارگان متعددی را در ترکیب خود میبیند. علاوه بر خود او، النصر بازیکنانی همچون مارسلو بروزوویچ، اندرسون تالیسکا، داوید اوسپینا یا الکس تلس را هم در ترکیب خود می‌بیند اما برخی از آمارها توصیف بدی از عملکرد این تیم دارند. نفر بعدی این ترکیب پرستاره احتمالا از آلیانز آرنا می‌آید. النصر در تلاش است تا با مبلغ 37 میلیون پوند، سادیو مانه مهاجم سنگالی بایرن مونیخ را به خدمت بگیرد. در صورت انتقال این بازیکن به النصر، او یکی دیگر از بازیکنان بزرگی خواهد بود که در طول دو سال اخیر فوتبال اروپا را ترک می‌کند و به لیگ حرفه‌ای عربستان ملحق می‌شود.

تاثیر رونالدو

کریستیانو در باره این وضعیت گفت: "من مسیری را به لیگ حرفه‌ای عربستان باز کرده‌ام که اکنون دیگر بازیکنان آن را دنبال می‌کنند. آنها از من انتقاد می‌کردند که به این لیگ آمده‌ام اما اکنون بازیکنان درجه یک زیادی در اینجا حضور دارند." با این حال احتمالا رونالدو فراموش کرده که دلیل اصلی این اتفاق را ذکر کند؛ پول!