شنبه 26 خرداد 1403

روند اجرای طرح ملی مسکن در ایلام مطلوب نیست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
روند اجرای طرح ملی مسکن در ایلام مطلوب نیست

امام جمعه چرداول گفت: روند اجرای طرح ملی مسکن در ایلام به کندی پیش می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام "محمد جواحجت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی"، امام جمعه چرداول در گفنگو با خبرنگارایلام بیدارگفت: مسئولان باید خودشان را خدمتگزار مردم بدانند ودر مسائل مختلف به مردم تکیه کنند، همچنین در تماس با مردم باشند و به مشکلات مردمی گوش دهند.

وی افزود: مسئولان استانی و نمایندگان مجلس حضور کم رنگی در میان مردم چرداول دارند و این مورد باعث شده تا به برخی مطالبات مردمی پاسخ داده نشود.

قنبربیگی در ادامه گفت: یکی از برنامه های دولت برای خانه دار کردن مردم اجرای طرح مسکن ملی است که می تواند به حل مساله مسکن کمک کند.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: برنامه مسکن ملی در شهرستان چرداول در مرحله پیش از آغاز است و روند اجرای آن مطلوب نیست در صورتی که این برنامه می تواند رونق شهرستان، تقویت کسب وکار، کاهش قیمت نجومی مسکن وزمین و به خانه دار شدن زوج های جوان ختم شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ثمرات طرح ملی مسکن اثرات مثبت فراوانی را به دنبال خواهد داشت به رئیس جمهور محترم توصیه می شود کسانی که کارشکنی می کنند در سراسر کشور تا این طرح به نتیجه مطلوب نرسد برکنار و از نیروهایی که با سیاست های دولت همراه هستند و برای به نتیجه رسیدن از آن ها استفاده شود.

انتهای پیام / ر