یک‌شنبه 1 مهر 1403

رویارویی مسی و رونالدو در بازی ستارگان لیگ‌های آمریکا و عربستان

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
رویارویی مسی و رونالدو در بازی ستارگان لیگ‌های آمریکا و عربستان

یکی از بازیکنان سابق تیم ملی آمریکا دوست دارد که دوئلی دیگر میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برگزار شود و منتخب ستارگان لیگ آمریکا به عنوان مدعو در دوره بعدی رویارویی با تیم منتخب لیگ آمریکا در تابستان اینده حضور پیدا کند.

تیلور تولمن مهاجم سابق باشگاه "نیو انگنلد روولوشن" که 30 بازی در تیم ملی کشورش انجام داده، اعتقاد دارد که باید منتخب ستارگان لیگ آمریکا و منتخب ستارگان لیگ عربستان به مصاف هم بروند.

کریستیانو رونالدو یکی از ستارگان اصلی لیگ عربستان است که البته ستارگانی نظیر انگولو کانته، کریم بنزما، ریاض محرز و کالیدو کولیبالی به این لیگ ملحق شده اند و به زودی نیمار نیز به آنها ملحق می شود. از سویی مسی نیز سال َآینده قطعا در بازی منتخب ستارگان لیگ آمریکا در کنار بازیکنانی نظیر سرجیو بوسکتس و جوردی آلبا حضور پیدا خواهد کرد.

تولمن در مورد پیشنهاد خود گفت:" می دانید که نظر من در مورد دوره بعدی بازی منتخب ستارگان لیگ آمریکا چیست؟ منتخب ستارگان لیگ عربستان را دعوت کنید و بازی را در ورزشگاه رزبول انجام بدهید. این بازی می تواند آخرین رویارویی رونالدو و مسی باشد. در حال حاضر یک بحث داغ وجود دارد که کدام لیگ بهتر است و این بازی می تواند یک دوئل جذاب باشد. مسی در لیگ آمریکا فوق العاده کار می کند و از سویی بازیکنان جوان خوبی در لیگ آمریکا حضور دارند که می توانند در مقابل بازیکنان پر سن و سال تر در عربستان قرار بگیرند. در حال حاضر بر خلاف چند ماه پیش، هر دو لیگ مورد توجه فوتبال دنیا قرار دارند. هر کسی دوست دارد که در بازی میان رونالدو و مسی حضور داشته باشد."

آخرین دوره بازی منتخب لیگ آمریکا در مقابل آرسنال بود که تیم انگلیسی با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد.

منبع: فوتبالی

از میان اخبار

(ویدیو) میثاقی قرارداد نجومی سپاهانی‌ها را لو داد

جزئیات تازه از مذاکره پرسپولیس با مهاجم سابق بوردو

(ویدیو) جواب‌های عجیب و خنده‌دار بیرانوند به سوالات حامد آهنگی

اتفاق تلخ برای بازیکن جوان پرسپولیس