جمعه 7 اردیبهشت 1403

رویدادهای هنری در مناطق کم‌برخوردار البرز برگزار می‌شود / شهرک ابریشمِ چهارباغ؛ اولین میزبان هنرمندان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رویدادهای هنری در مناطق کم‌برخوردار البرز برگزار می‌شود / شهرک ابریشمِ چهارباغ؛ اولین میزبان هنرمندان

لیلا یحیی بیگی گفت: به منظور تحقق حداقلی عدالت فرهنگی، مجموعه رویدادهای هنری در برخی مناطق کم‌برخوردار استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیلا یحیی بیگی مدیر روابط عمومی انجمن تجسمی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: ایران کوچک هنرمندان تجسمی برجسته و نام آشنای بسیاری دارد و بعد از پایتخت بیشترین هنرمندان این هنر را داراست.

وی ادامه داد: این هنرمندان با آفرینش آثار بدیع هنری یا آموزش آن در ارتقا فضای فرهنگی استان سهم به سزایی دارند و شهروندان به شکل های مختلف از ذوق و اندیشه آنان بهره مند شده اند.

بیگی افزود: با این وجود شهروندانی هستند که هنوز تجربه دیدن یک اثر هنری یا مشارکت در تولید آن را نداشته اند. کودکانی که دست بردن به قلمو، دیدن ساز از نزدیک یا داشتن یک کتاب رمان برایشان آرزوست.

این مسئول تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان به منظور تحقق حداقلی عدالت فرهنگی و ایجاد خاطره مطلوب از یک رویداد فرهنگی و هنری در بین اقشار کم برخوردار در نظر دارد مجموعه رویدادهای فرهنگی و هنری را در برخی مناطق کم برخوردار استان البرز برگزار نماید.

وی گفت: اولین سری این برنامه ها از تاریخ دوم لغایت چهارم خردادماه در منطقه شهرک ابریشم، شهرستان چهارباغ برگزار می شود.

بیگی در خاتمه خاطرنشان کرد: از این روی از همه هنرمندان و اصحاب فرهنگ در عرصه های گوناگون که علاقه مند به ثبت یک خاطره مطلوب فرهنگی در حافظه کودکان مناطق کم برخوردار استان هستند و یا اینکه امیدوار به جذب اندیشه های خلاق کودکان این مناطق در مسیر متعالی فرهنگ و هنر هستند، دعوت به عمل می آید با این رویداد همراهی نمایند.

علاقمندان برای حضور و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09369015244 تماس حاص نمایند.

انتهای پیام /