سه‌شنبه 3 مهر 1403

رژیم غذایی جادویی، راز درخشش بلینگام!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
رژیم غذایی جادویی، راز درخشش بلینگام!

به نظر می‌رسد که یکی از دلایل درخشش خارق العاده جود بلینگام، ستاره انگلیسی، رژیم غذای خاصی باشد که او به مصرف آن پایبند است.

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام تابستان امسال با قراردادی به ارزش 103 میلیون یورو از بروسیا دورتموند راهی رئال مادرید شد و از همان بازی اول نشان داد که ارزش پرداخت این هزینه را داشته است. این بازیکن از ابتدای فصل تا به حال موفق شده 10 گل با پیراهن تیم جدیدش به ثمر برساند و سه پاس گل هم ارسال کند و این عملکرد خوب او تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال برایش به همراه داشته است. حالا اتلتیک مدعی شده که یکی از دلایل نمایش خیره‌کننده این ستاره انگلیسی در میدان رژیم غذایی خاصی است که سعی دارد تحت هر شرایطی آن را رعایت کند و به آمادگی بدنش‌اش کمک بسیاری کرده است.

بلینگام به حدی به این رژیم غذایی پایبند است که حتی زمانی که تازه به مادرید رفته بود و در یکی از هتل‌های این شهر به همراه والدینش اقامت داشت هم آن را به صورت دقیق رعایت می‌کرد. هرچند او گاهی غذای محبوبش که خوراک لوبیا و تخم مرغ، غذای سنتی انگلیس، است را هم به این برنامه اضافه می‌کند. این ستاره رئال مادرید همچنین بعضی از وعده‌های غذایی را در کنار وینیسیوس جونیور و ادر میلیتائو و چند بازیکن دیگر این تیم که رابطه نزدیکی با آنها دارد صرف می‌کند اما همیشه از رژیم خاص خودش پیروی می‌کند.

رژیم غذایی جادویی، راز درخشش بلینگام! 2