سه‌شنبه 3 مهر 1403

رکورد تماشای پخش زنده در «شاد» شکسته شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رکورد تماشای پخش زنده در «شاد» شکسته شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع)، شبکه شاد مراسم شب‌های قدر را از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد پخش می‌کند.

شبکه شاد مراسم نخستین شب قدر را که مصادف با شب ضربت خوردن امیرمومنان علی (ع) است، با دو ویژه برنامه از کانال «پخش زنده» پوشش داد که بیش از 618 هزار کاربر، بیننده این برنامه‌ها بودند.

ویژه برنامه اول شب نوزدهم ماه مبارک از حرم مطهر رضوی در شبکه شاد به صورت زنده پخش شد و بیش از 497 هزار کاربر یکتا بیننده این برنامه بودند که این تعداد رکورد جدیدی را در تماشای پخش زنده‌های شاد ثبت کرد. همچنین تعداد کاربرانی که به صورت همزمان شاهد این پخش زنده بودند به بیش از 41 هزار نفر در لحظه رسید.

ویژه برنامه دوم از اولین شب لیالی قدر نیز از هیأت ثارالله زنجان با حضور حاج مهدی رسولی به صورت زنده پخش شد که بیش از 120 هزار کاربر یکتا مخاطب این برنامه بودند و تعداد کاربرانی که به صورت همزمان این ویژه برنامه را تماشا کردند به بیش از 13 هزار نفر در لحظه رسید.

در روز گذشته تعداد کاربران فعال نزدیک به 10 میلیون کاربر بوده و بیشترین حضور کاربران به صورت همزمان در شب گذشته بیش از یک میلیون و پانصد هزار کاربر ثبت شده است. همچنین در هفته گذشته بیش از 14 میلیون کاربر و در ماه گذشته بیش از 18 میلیون کاربر فعال یکتا در شاد حضور داشته‌اند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید شاد شب قدر شبکه آموزشی شاد این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است