یک‌شنبه 27 خرداد 1403

زمان اعزام زائران حج تمتع از استان اصفهان اعلام شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
زمان اعزام زائران حج تمتع از استان اصفهان اعلام شد

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه اعزام حجاج از تاریخ 3 خرداد ماه لغایت 13 خرداد ماه از اصفهان انجام خواهد شد، گفت: تعداد 7 هزار و 853 نفر زائر در قالب 56 کاروان در این ایام از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد.

ضیایی از شروع عملیات اعزام زائران حج تمتع سال 1403 از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: نخستین گروه از زائران استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری امروز سوم خرداد ماه در ساعت 07:15 صبح فرودگاه اصفهان را به مقصد مدینه ترک نمودند.

وی افزود: تعداد 7 هزار و 853 نفر زائر در قالب 56 کاروان در این ایام از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد که 53 کاروان از استان اصفهان و 3 کاروان از استان چهار محال و بختیاری هستند.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان، با اشاره به بازه زمانی انجام عملیات اعزام حجاج از تاریخ 3 خرداد ماه لغایت 13 خرداد ماه خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد 5 هزار و 103 نفر زائر مدینه قبل و 2 هزار و 750 نفر زائر مدینه بعد هستند.

وی در پایان از زائران محترم خواست تا با عنایت به تراکم و ازدحام جمعیت کاروان ها، در جهت تسهیل در امر خدمت رسانی، حتی المقدور به صورت گروهی و حداقل چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور بهم رسانند و از همراه داشتن مشایعت کنندگان خودداری بعمل آورند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.