دوشنبه 7 آبان 1403

زمان اولین بازی مسی ترکیه در رئال مشخص شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زمان اولین بازی مسی ترکیه در رئال مشخص شد

آردا گولر، خرید تابستانی رئال مادرید، پیش از آنکه بتواند برای این تیم بازی کند مصدوم شد. امروز مشخص شد که اولین بازی او برای رئال چه زمانی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امسال تابستان برای جذب یک هافبک تهاجمی با بارسلونا در جنگی تمام‌عیار وارد شد و در نهایت از این نبرد پیروز بیرون آمد و آردا گولر را از فنرباغچه به خدمت گرفت.

اما شانس با گولر یار نبود و او در تور پیش‌فصل آمریکا مصدوم شد. به همین علت هواداران رئال تا این لحظه نتوانسته‌اند شاهد بازی او برای تیم‌شان باشند. گولر در ماه آگوست از ناحیه زانو تحت عمل جراحی سرپایی قرار گرفت ولی در ماه سپتامبر اعلام شد با مصدومیتی عضلانی هم مواجه شده است.

چند روزی است که گولر به تمرینهای رئال بازگشته اما تا امروز خبرهای ضد و نقیضی درباره زمان حضور او در ترکیب رئال منتشر شده بود. کارلو آنچلوتی امروز به شایعات پایان داد و زمان حضور او در میدان را اعلام کرد.

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره آردا گولر گفت:" آردا کاملا خوب و سرحال است و تنها کمی به بدنسازی نیاز دارد تا به شرایط مسابقه برسد. به نظرم 10 روز تا 2 هفته دیگر آردا به آمادگی کامل می‌رسد و می‌تواند بازی کند".

آنچلوتی در ادامه از ستاره جوان ترکیه‌ای به عنوان یک بازیکن باارزش در فاز تهاجمی یاد کرد و گفت مطمئن است که گولر برای رئال به یک بازی‌ساز درخشان تبدیل می‌شود که می‌تواند گلهای زیادی هم به ثمر برساند.

زمان اولین بازی مسی ترکیه در رئال مشخص شد 2
زمان اولین بازی مسی ترکیه در رئال مشخص شد 3