شنبه 26 خرداد 1403

زمان خاکسپاری و تدفین شهید ابراهیم رئیسی در مشهد اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زمان خاکسپاری و تدفین شهید ابراهیم رئیسی در مشهد اعلام شد

رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی فردا پیش از اذان مغرب در حرم رضوی تدفین می‌شود. رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی فردا پیش از اذان مغرب در حرم رضوی تدفین می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت گفت: ما فردا پیش از ظهر به سمت مشهد حرکت می‌کنیم و بلافاصله پس از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان پانزده خرداد شهر مشهد به سمت حرم...

رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت گفت: شهید سید ابراهیم رئیسی فردا پیش از اذان مغرب در حرم رضوی تدفین می‌شود.

به گزارش عرشه آنلاین، رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت گفت: ما فردا پیش از ظهر به سمت مشهد حرکت می‌کنیم و بلافاصله پس از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان پانزده خرداد شهر مشهد به سمت حرم مطهر حضرت رضوی مراسم استقبال از شهید رئیسی آغاز می‌شود.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت با تشریح جزئیات برنامه‌های آتی تشییع و تدفین شهید رئیسی و هیئت همراه گفت: از ساعات آینده برنامه‌ها با حضور هیئت‌های عالی رتبه خارجی در سطح روسای جمهور، نخست وزیران، وزرای مجلس، وزرای خارجه و هیئت‌های سیاسی کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز می‌کنیم.

وی افزود: حدود 60 هیئت خارجی عالی رتبه از کشورهای مختلف برای حضور در مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه اعلام آمادگی کرده‌اند.

منصوری خاطرنشان کرد: اوایل صبح فردا ما به استان خراسان جنوبی سفر می‌کنیم و از حدود 7:30 صبح مراسم در این شهرستان بیرجند آغاز می‌شود و از 8 صبح پیکر در جمعیت قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته تشییع شهدای خدمت گفت: علت انتخاب خراسان جنوبی این است که شهید رئیسی تعلق خاطر زیادی به مردم این شهرستان داشتند و ضمن اینکه منتخب خبرگان از این حوزه انتخابیه بودند و به لحاظ برخی محرومیت‌هایی که این منطقه دارد، توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشتند.

وی افزود: بلافاصله پس از سفر بیرجند و پیش از ظهر به سمت مشهد حرکت می‌کنیم و بلافاصله پس از اقامه نماز ظهر و عصر از میدان پانزده خرداد شهر مشهد به سمت حرم مطهر حضرت رضوی مراسم استقبال از شهید رئیسی آغاز می‌شود.

منصوری در پایان گفت: همچنین دو برنامه هم در حرم مطهر امام رضا داریم و پیش از اذان مغرب نیز پیکر آیت‌الله رئیسی در جوار مولا و مقتدای‌شان حضرت امام رضا (ع) تدفین می‌شود.

منبع: تسنیم هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زمان خاکسپاری و تدفین شهید ابراهیم رئیسی در مشهد اعلام شد 2