جمعه 28 اردیبهشت 1403

زمان دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زمان دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری اعلام شد

آزمون استخدامی دبیری با شرکت بیش از یک میلیون داوطلب در تاریخ 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه سه روز قبل متقاضیان اقدام به دریافت کنند. آزمون استخدامی دبیری با شرکت بیش از یک میلیون داوطلب در تاریخ 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه سه روز قبل متقاضیان اقدام به دریافت کنند. به گزارش عرشه آنلاین، بر این اساس مقرر شد تا در استخدامی دبیری 1403 برای...

آزمون استخدامی دبیری با شرکت بیش از یک میلیون داوطلب در تاریخ 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه سه روز قبل متقاضیان اقدام به دریافت کنند.

به گزارش عرشه آنلاین، بر این اساس مقرر شد تا در استخدامی دبیری 1403 برای شناسایی متقاضیانی که دارای شرایط، تخصص و مهارت کافی جهت شرکت و ثبت نام در آزمون معلم پرورشی، یا معلم هنرستان ها، متوسطه اول و دوم، و کار دانش هستند یک آزمون کتبی برگزار شود. برگزیدگان این مرحله به صورت چند برابر ظرفیت برای مصاحبه دعوت می شوند. افرادی که بیشترین امتیاز را در این مصاحبه و همچنین گزینش به دست آورند، به عنوان پذیرفته شده نهایی آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش محسوب خواهند شد.

با توجه به این موضوع علاقه مندان بایستی در زمان مقرر نسبت به نام نویسی اقدام کرده و خود را برای روز آزمون آماده کنند. در سال جاری ثبت نام این آزمون در بهمن ماه آغاز می شود و داوطلبان می توانند پس از اعلام تاریخ دقیق ثت نام نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این صورت چند روز قبل از شروع مهلت های در نظر گفته شده، حتما اطلاعیه های لازم از طریق سایت سازمان سنجش استخدام آموزش و پرورش منتشر و شرایط نیز اعلام خواهد شد. همچنین بمحض انتشار هر گونه اخبار مبنی بر اعلام زمان و شرایط آزمون استخدامی دبیری، تمامی جزئیات از طریق این مقاله در اختیار داوطلبان گرامی قرار خواهد گرفت.

توصیه می شود که پس از مشخص شدن این موضوع، متقاضیان در اسرع وقت برای ثبت نام اقدام کرده و آن را به روز یا ساعات پایانی موکول نکنند. همچنین، قابل یادآوری است که احتمالا مهلت نام نویسی استخدامی دبیری 1403 جهت اعطای یک فرصت دوباره به جاماندگان یا ویرایش فرم تقاضانامه تمدید شود. این مورد نیز متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زمان دریافت کارت آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری اعلام شد 2