چهارشنبه 18 مهر 1403

زمان مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
زمان مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری دانشگاه صنعتی شریف

تاریخ مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402 در دانشکده ها و مراکز دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

تاریخ مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402 در دانشکده ها و مراکز دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر،

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای تاریخ مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1402 در دانشکده ها و مراکز دانشگاه صنعتی شریف را به شرح زیر اعلام کرد:

تمامی دانشکده ها و گروه ها: (فنی و مهندسی، مدیریت و اقتصاد، شیمی، فیزیک، علوم ریاضی و فلسفه علم) در روزهای شنبه 1402/03/20 و یکشنبه 1402/03/21، پژوهشکده علوم و فناوری نانو: روز دوشنبه و سه شنبه 1402/03/22 و 1402/03/23.

تاریخ ثبت نام در سامانه پذیرش دکتری نیمه متمرکز دانشگاه صنعتی شریف به آدرس https://admission.edu.sharif.edu/، در اطلاعیه شماره، 2 متعاقباً از طریق وبسایت www.sharif.ir و یا https://grad.sharif.edu اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاع رسانی در خصوص جلسه مصاحبه آزمون دکتری، از طریق وبسایت www.sharif.ir و یا https://grad.sharif.edu و ارسال پیامک توسط شماره تلفن 98216616 (سامانه آموزش دانشگاه صنعتی شریف)، به شماره تلفن همراه ثبت شده توسط داوطلب در سامانه پذیرش دکتری نیمه متمرکز دانشگاه صنعتی شریف صورت خواهد پذیرفت.

جزئیات در خصوص زمانبندی و نحوه شرکت در جلسه مصاحبه (حضوری)، از طریق آدرس ایمیلی که توسط داوطلب در سامانه پذیرش دانشگاه صنعتی شریف ثبت میگردد و از طریق وبسایت www.sharif.ir و یا https://grad.sharif.edu به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

هر گونه تغییر در اطلاعات مزبور و جزئیات بیشتر از طریق وبسایت www.sharif.ir و یا https://grad.sharif.edu به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.