یک‌شنبه 15 مهر 1403

زمان ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران اعلام شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
زمان ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، هفتمین ملاقات عمومی و صمیمانه ریاست دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه با ذی‌نفعان در روز شنبه 8 بهمن ماه 1401 از ساعت 14 تا 17 در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان دانشگاه و سایر ذی‌نفعانی که علاقمند به طرح مسائل و ارائه پیشنهادات در ملاقات حضوری با ریاست و معاونان دانشگاه هستند، می‌توانند از روز شنبه اول بهمن ماه تا روز چهارشنبه 5 بهمن ماه از طریق سامانه http://sd.ut.ac.ir (درگاه میز خدمت الکترونیک) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

لازم است ثبت‌نام‌کنندگان در روزهای چهارشنبه 5 بهمن و پنج‌شنبه 6 بهمن ماه برای اطلاع از وضعیت درخواست خود، به سامانه ثبت‌نام مراجعه کنند. همچنین متقاضیان شرکت در ملاقات عمومی باید مدارک و مستندات لازم را در روز نشست به همراه داشته باشند و 2 روز پس از برگزاری نشست، مدارک خود را از طریق دبیرخانه مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی بازپس گیرند.

تمام ذی‌نفعان داخل و خارج دانشگاه تهران می‌توانند با مراجعه به سامانه یادشده فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

یادآوری می‌شود ثبت‌نام حضوری پیش‌بینی نشده است و صرفاً متقاضیانی که درخواست خود را از طریق سامانه اعلام‌شده ثبت می‌کنند موفق به حضور در نشست ملاقات عمومی می‌شوند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانشگاهیان

دانشگاه تهران هیأت علمی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
زمان ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران اعلام شد 2