یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

زمان واریز حقوق اسفندماه معلمان و فرهنگیان مشخص شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
زمان واریز حقوق اسفندماه معلمان و فرهنگیان مشخص شد

باز هم مانند سنوات قبل واریز حقوق معلمان و فرهنگیان به آخرین روز ماه موکول شد باز هم مانند سنوات قبل واریز حقوق معلمان و فرهنگیان به آخرین روز ماه موکول شد به گزارش عرشه آنلاین، حقوق اسفند 1402 فرهنگیان، 29 اسفند 1402 و از ساعت 8 صبح لغایت 14 بعد از ظهر پزداخت خواهد شد.

باز هم مانند سنوات قبل واریز حقوق معلمان و فرهنگیان به آخرین روز ماه موکول شد

به گزارش عرشه آنلاین، حقوق اسفند 1402 فرهنگیان، 29 اسفند 1402 و از ساعت 8 صبح لغایت 14 بعد از ظهر پزداخت خواهد شد.

حقوق معلمان به طور معمول در روزهای 29 و 30 هر ماه واریز می‌گردد. واریز حقوق معلمان اسفند 1402 فرهنگیان، 29 اسفند 1402 و از ساعت 8 صبح لغایت 14 بعد از ظهر صورت خواهد گرفت.

همچنین روز گذشته محمد وحیدی در نشست علنی (سه‌شنبه، 22 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: ما برای پرداخت حق و حقوق قانونی در آموزش و پرورش مجبوریم که سوال طرح کنیم تا کسی بیاید درخصوص این موضوع پاسخگو باشد، که با توجه به نزدیکی ایام عید حق و حقوق فرهنگیان شامل حق‌التدریسی‌ها، خرید خدمات و سایر موارد چرا پرداخت نمی‌شود؟

نماینده مردم بجنورد در مجلس ادامه داد: حتماً باید سوال طرح کنیم تا حق و حقوق فرهنگیان پرداخت شود؟ مگر برای دستگاه‌های دیگر سوال طرح می‌شود تا حق و حقوق آن‌ها پرداخت شود؟ به نظر می‌رسد در دولت نگاه‌هایی وجود دارد که این اتفاقات صورت می‌گیرد بنابراین باید دولت به تصمیمات مجلس رویکرد مثبت داشته باشد.

منبع: افکارنیوز هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

زمان واریز حقوق اسفندماه معلمان و فرهنگیان مشخص شد 2