یک‌شنبه 15 مهر 1403

زمان واریز یارانه نقدی فروردین 99 مشخص شد؛ شایعه ادغام یارانه نقدی و معیشتی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
زمان واریز یارانه نقدی فروردین 99 مشخص شد؛ شایعه ادغام یارانه نقدی و معیشتی

یارانه نقدی فروردین همانند ماه‌های گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به حساب سر پرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.

نخستین مرحله یارانه نقدی سال 99 ساعت 24 روز چهارشنبه (20 فروردین)، به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

*س_یارانه نقدی و معیشتی سال 99 چقدر می‌شود؟_س* با آغاز سال 99، این سوال در اذهان عمومی ایجاد می‌شود که آیا رقم یارانه نقدی و معیشتی برای سال آینده افزایش خواهد یافت؟

آن طور که در جداول مندرج در بودجه سال آینده قید شده است، رقم پرداختی یارانه نقدی و معیشتی سال آینده با تغییر مواجه نخواهد شد. البته این بین مباحثی نظیر ادغام این دو یارانه و کاهش رقم پرداختی به 72 هزار تومان هم مطرح شد که با مخالفت کمیسیون تلفیق روبرو شد.

*س_امسال یارانه معیشتی و نقدی ادغام می‌شوند؟_س*

مژگان خانلو، سخنگوی بودجه سال 99 ادغام دو یارانه نقدی و معیشتی را تکذیب کرد و در این خصوص گفت: منابع یارانه نقدی و یارانه معیشتی به صورت جداگانه در تبصره 14 لایحه بودجه سال آینده پیش بینی شده و ردیف، زمان‌بندی و عدد این دو یارانه جدا در نظر گرفته شده است.

زمان واریز یارانه نقدی فروردین 99 مشخص شد؛ شایعه ادغام یارانه نقدی و معیشتی 2