جمعه 13 مهر 1403

زنجان آماده برگزاری انتخابات پرشور در خرداد 1400 است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
زنجان آماده برگزاری انتخابات پرشور در خرداد 1400 است

خدابخش مرادی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: استان زنجان آماده برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری در 28 خرداد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: ستاد انتخابات در زمان مقرر فعالیت خود را آغاز کرده است و کمیته‌های زیر مجموعه در حوزه‌های پشتیبانی، امنیتی، اجرایی و فنآوری تمیهدات لازم را اخذ کرده‌اند.

وی از آسیب شناسی انتخابات گذشته استان زنجان خبرداد و گفت: علاوه بر اجرای مطلوب انتخابات تمهیدات لازم برای برگزاری در شرایط کرونایی پیش‌بینی شده است. این مسئول یادآور شد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تامین سلامت شهروندان، رای دهندگان، مجریان و ناظران انتخابات ضروری است و در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است. معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه استان آماده برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری در 28 خرداد است، افزود: جلسات متعددی در قالب ستاد انتخابات در استان برگزار شده است. مرادی یادآور شد: در خصوص تعداد شعب انتخابات شوراهای اسلامی شهر در هئیت های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و در خصوص تعداد شعب شوراهای روستا در بخش‌ها تصمیم‌گیری می‌شود. وی از افزایش تعداد شعب اخذ رای در استان خبرداد و گفت: هنوز جمع‌بندی این موضوع اعلام نشده است. این مسئول در خصوص آمادگی شهرستان‌های استان برای برگزاری انتخابات، بیان داشت: جلسات مختلف با حضور مسئولان شهرستان برگزار و مسائل اجرایی شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: در خصوص تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر، پس از اعلام نظر هئیت اجرایی استان، هئیت‌های نظارت شهرستان اعلام نظر کرده‌اند و رد صلاحیت شدگان باید اعتراض خود را به هئیت مرکزی نظارت ارائه کنند. مرادی خاطرنشان کرد: هئیت‌های اجرایی بخش‌ها در خصوص داوطلبان شورای روستا نظر داده‌اند و هئیت نظارت بخش در حال بررسی صلاحیت کاندیداها است و شهرستان نظر نهایی را در این زمینه خواهد داد. انتهای پیام /