جمعه 14 اردیبهشت 1403

زهرا مطهر: خوشحالم که توانستم در دو رشته مدال طلا بگیرم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
زهرا مطهر: خوشحالم که توانستم در دو رشته مدال طلا بگیرم

قهرمان کانو و اسلالوم کشور گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در هر دو رشته اسلالوم و آبهای آرام مدال طلا بگیرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی ماه گذشته مسابقات قهرمانی کشور قایقرانی در رشته‌های آبهای آرام و اسلالوم برگزار شد و نفرات برتر کشور مشخص شدند. زهرا مطهر ورزشکار استان تهران موفق به کسب عنوان قهرمانی در کانوی دونفره 500 متر و همچنین مدال طلا در مسابقات کانو اسلالوم زیر 23 سال شد. او در خصوص قهرمانی در دو رشته متفاوت گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در دو رشته مدال طلا بگیرم. اسلالوم رشته اصلی من نیست اما با توجه به آمادگی بدنی که در تمرینات آبهای آرام داشتم و شباهت رشته اسلالوم در آبهای آرام به رشته خودم توانستم در فاصله کوتاهی که زمان برگزاری آن اعلام شد، تمریناتم را برای شرکت در این مسابقه دنبال کنم و خداراشکر تمرینات خوب پیش رفت و توانستم با رسیدن به یک سطح آمادگی خوب برای حضور در مسابقه نتیجه‌ی خوبی کسب کنم.

مطهر در رابطه با وضعیت آمادگی و تمریناتش در حال حاضر توضیح داد: من حدود سه ماه است که در اردوی آبهای آرام هستم و تمریناتم را زیر نظر پدرو سنا دنبال می‌کنم. تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاریم ولی روز به روز در حال پیشرفت هستیم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

قهرمان کشور در پایان در مورد برنامه‌ی خود برای آینده اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک‌ترین مسابقه در تقویم ورزشی برای ما مسابقه قهرمانی آسیای آبهای آرام است و تمریناتمان را با هدف حضور با اوج آمادگی و کسب بهترین نتیجه در این مسابقات دنبال می‌کنیم.