دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

زوج میلاد چه کسی است؟/ عطایی برای این انتخاب قطعا سر درد می‌گیرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
زوج میلاد چه کسی است؟/ عطایی برای این انتخاب قطعا سر درد می‌گیرد!

زوج میلاد عبادی پور در پست دریافت کننده چه کسی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت میلاد عبادی پور به تیم ملی والیبال ایران پس از غیبت در لیگ ملت‌ها یکی از بازیکنان ثابت در پست دریافت کننده در قهرمانی آسیا از الان مشخص شده است، اما برای انتخاب زوج او در این پست حدس زدن کمی دشوار است.

پوریا حسین خانزاده با توجه به سوابق محتمل ترین گزینه برای زوج و قطر میلاد عبادی پور در پست دریافت کننده خواهد بود. حسین خانزاده که در حمله قوی و عبادی پور که در دریافت فوق العاده است می توانند زوج های خوبی را در تیم ملی تشکیل دهند. در دو دهه گذشته تیم ملی والیبال هم از همین شیوه استفاده شده است، مثلا حمزه زرینی و فرهاد نظری افشار یا فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور و یا کمی قبل تر محمد ترکاشوند و پیمان اکبری، یکی در دریافت و یکی در حمله تبحر بیشتری داشته است.

با این تفاسیر زوج حسین خانزاده و عبادی پور به احتمال فراوان در ترکیب ثابت تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی آسیا خواهند بود و در صورتی که کار همچون لیگ ملتهای والیبال امسال گره بخورد بهروز عطایی با تعویض کردن حسین خانزاده روند بازی را تغییر خواهد داد.

از دریافت کننده های دیگری که می‌توانند در ترکیب قرار بگیرند امیر حسین اسفندیار است که سال گذشته را در لیگ روسیه گذرانده است. شهروز همایون فر به دلیل شباهت بازی اش با میلاد عبادی پور کارش برای قرار گیری در ترکیب سخت خواهد بود و در مورد میثم صالحی و مبین نصری نیز باید دید در تمرینات چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت تا شاید بهروز عطایی را مجاب به حضور در ترکیب کنند.

زوج میلاد چه کسی است؟/ عطایی برای این انتخاب قطعا سر درد می‌گیرد! 2