جمعه 7 اردیبهشت 1403

زیدان: آنقدر در رئال نمی‌مانم که به «سر الکس» مادرید بدل شوم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
زیدان: آنقدر در رئال نمی‌مانم که به «سر الکس» مادرید بدل شوم

تهران - ایرنا - «زین الدین زیدان» پس از پیروزی دو بر صفر رئال برابر مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به یک هشتم، گفت که حضورش در سانتیاگو برنابئو به اندازه‌ای طولانی نمی‌شود که به «سر الکس فرگوسن» مادرید بدل شود.

به گزارش ایرنا، بدنبال کسب تنها یک پیروزی از پنج دیدار اخیر و تقلای کهکشانی‌ها در لالیگا و لیگ قهرمانان، شغل مرد فرانسوی به شدت در معرض خطر قرار گرفته بود.

با این وجود پس از کسب دو برد متوالی برابر سویا در لالیگا و بورسیا مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان و در آستانه دیدار آخر هفته برابر اتلتیکومادرید، فصل مادریدی‌ها دوباره روی غلتک افتاده است.

زیدان در این خصوص گفت: شک نکنید که من هرگز سر الکس فرگوسن مادرید نخواهم شد. نمی‌دانم چقدر در رئال می‌مانم بنابراین حتی به این موضوع فکر هم نمی‌کنم بلکه تنها روز به روز پیش می‌روم و به این فکر می‌کنم که چقدر خوش شانس هستم که در این باشگاه فوق العاده حضور دارم.

فرگوسن 26 سال به عنوان سرمربی منچستریونایتد فعالیت کرد و این در حالی است که زیدان تنها 4 سال است که در رئال حضور دارد آن هم در دو دوره متفاوت.

مرد فرانسوی تاکید کرد: بودن در رئال را دوست دارم نه فقط در زمان‌های پیروزی بلکه حتی در لحظات پیچیده و سخت اما نمی‌دانم این لحظات چقدر ادامه‌دار است. همین حالا هم مدت زمان زیادی اینجا بوده‌ام؛ در اسپانیا و مادرید و دوست دارم کمی بیشتر اینجا بمانم.

نمایش متقاعدکننده رئال برابر گلادباخ که در جریان آن «کریم بنزما» در نیمه نخست با ضربه سر دو گل به ثمر رساند و در ادامه «لوکا مودریچ» و «لوکاس واسکز» با مقاومت تیرک دروازه موفق به گلزنی نشدند، موقعیت زیدان را به طور موقت در برنابئو تثبیت کرد.

رئالی‌ها تحت هدایت زیدان پس از شکست خانگی برابر شاختاردونتسک در آستانه نخستین حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان قرار داشتند.

زیدان در این باره نیز اظهار داشت: کاما رضایت داریم. هدف ما همین بود؛ تلاش برای صدرنشینی که محقق شد. از دقیقه اول تا دقیقه آخر نمایش فوق العاده‌ای داشتیم. همگی در یک قایق هستیم. برای بازیکنان خوشحالم. آنها مهمترین جزو باشگاه هستند و من هم در کنار آنان می‌جنگم اما نبرد اصلی برای آنان است؛ صدرنشینی الزامی بود و به آن دست یافتیم.

صدرنشینی در گروه دوم بدان معنا است که رئال در یک هشتم باید به مصاف یکی از تیم‌های لایپزیش، لاتزیو، آتالانتا یا پورتو رفته و از مواجهه با تیم‌هایی نظیر بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن یا منچسترسیتی اجتناب کند.

*س_برچسب‌ها_س*