یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سادیو مانه، الکس تلس و اوسپینا خط خوردند / تصمیم غیرمنتظره النصر: غیبت ستاره بزرگ در آسیا!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سادیو مانه، الکس تلس و اوسپینا خط خوردند / تصمیم غیرمنتظره النصر: غیبت ستاره بزرگ در آسیا!

باشگاه النصر در آستانه بازی امروز مقابل الفیحا در لیگ قهرمانان آسیا فهرست شش نفره بازیکنان خارجی خود را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا در اصفهان بین سپاهان ایران و الهلال عربستان برگزار می‌شود دومین دیدار یک‌هشتم در غرب آسیا جدالی تمام عربستانی بین النصر و الفیحا است.

دیداری که امشب در دور رفت این مرحله به میزبانی الفیحا برگزار می‌شود. بازی برای النصر و ستاره بزرگش کریستیانو رونالدو اهمیت بسیار زیادی دارد. رونالدو مشتاق است در ماجراجویی جدیدش در عربستان یک جام بزرگ به دست بیاورد و جام قهرمانی آسیا را هدف گرفته است.

النصر چندین ستاره خارجی در اختیار دارد ولی برای شرکت در لیگ قهرمانان تنها مجاز به قرار دادن نام شش بازیکن خارجی در فهرست بازیکنان است.

لیست خارجی‌های النصر امروز توسط این باشگاه به ای‌اف‌سی اعلام شد که در آن شاهد غیبت غیرمنتظره یک ستاره مشهور هستیم. نام سادیو مانه در فهرست خارجی‌های النصر دیده نمی‌شود و لوئیس کاسترو تصمیم گرفته از ستاره سنگالی که به تازگی با تیم ملی کشورش در جام ملتهای آفریقا بازی کرده در این جدال آسیایی استفاده نکند.

دیگر نام‌های بزرگی که در فهرست شش نفره خارجی‌های النصر دیده نمی‌شوند الکس تلکس و داوید اوسپینا هستند.

در فهرست بازیکنان داخلی النصر هم غیبت چند نفر قابل توجه است. در لیست بازیکنان داخلی این تیم اثری از نواف العقیدی، علی لاجامی، عبدالرحمن غریب و محمد مران دیده نمی‌شود.

فهرست شش نفره خارجی‌های النصر برای دیدار امشب در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است: کریستیانو رونالدو، آیمریک لاپورت، مارسلو بروزوویچ، اندرسون تالیسکا و اوتاویو.

سادیو مانه، الکس تلس و اوسپینا خط خوردند / تصمیم غیرمنتظره النصر: غیبت ستاره بزرگ در آسیا! 2
سادیو مانه، الکس تلس و اوسپینا خط خوردند / تصمیم غیرمنتظره النصر: غیبت ستاره بزرگ در آسیا! 3