پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سادیو مانه

سادیو مانه

وب‌گاه ورزش سه

سادیو مانه به تازگی در سن سی و یک سالگی با یک دختر هجده ساله ازدواج کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

ویکتور اوسیمن به عنوان ستاره نخست تیم ملی نیجریه در تلاش است تا تیمش را با سمت قهرمانی ببرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان (خراسان شمالی): این دامپزشک قلابی اقدام به کار گذاشتن سیم یا میخ در درون حلق حیوان بخت برگشته کرده و عنوان می‌نمود که حیوان این شیء را به همراه علوفه مصرف کرده است و با همین ترفند مبالغ سنگینی از دامدار اخذ می‌کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

سادیو مانه، بازیکن النصر عربستان، اعلام کرد از تعداد پیام تبریک‌های زیادی که پس از ازدواجش دریافت کرده، بسیار خوشحال است.

وب‌گاه ورزش سه

نام مهدی طارمی در ترکیب منتخب بهترین بازیکنان آسیا مقابل ستاره های قاره آفریقا دیده می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران ورزشی نوشت: سرمربی سابق پرسپولیس و هموطن برانکو ایوانکوویچ نظر جالبی درباره شرایط امروز باشگاه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی سابق پرسپولیس و هموطن برانکو ایوانکوویچ نظر جالبی درباره شرایط امروز باشگاه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وینگو بگوویچ مربی کروات اسبق پرسپولیس می گوید: من جای برانکو بودم به پرسپولیس برنمی‌گشتم چون این مربی نمی‌تواند بیشتر از عناوینی که در گذشته برای پرسپولیس کسب کرده را مجدداً به دست بیاورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: باشگاه النصر عربستان از فرصت حضور رئال مادرید در این کشور استفاده کرد و هدیه‌ای ویژه به کارلو آنچلوتی سرمربی رئال داد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر عربستان از فرصت حضور رئال مادرید در این کشور استفاده کرد و هدیه‌ای ویژه به کارلو آنچلوتی سرمربی رئال داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ورود به فصل نقل و انتقالات زمستانی، نه تنها فوتبال عربستان نتوانسته است قرارداد جدیدی را به ثبت برساند بلکه بحث خروج ستاره هایی که در این لیگ حضور دارند پررنگ تر از همیشه است. با ورود به فصل نقل و انتقالات زمستانی، نه تنها فوتبال عربستان نتوانسته است قرارداد جدیدی را به ثبت برساند بلکه بحث خروج ستاره هایی که در این لیگ حضور دارند پررنگ تر از همیشه است. به گزارش عرشه آنلاین، پس از...

وب‌گاه مشرق نیوز

با ورود به فصل نقل و انتقالات زمستانی، نه تنها فوتبال عربستان نتوانسته است قرارداد جدیدی را به ثبت برساند بلکه بحث خروج ستاره هایی که در این لیگ حضور دارند پررنگ تر از همیشه است.

وب‌گاه فرارو

سادیو مانه، ستاره تیم النصر عربستان سعودی و تیم ملی سنگال، در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا که قرار است از 13 ژانویه تا 11 فوریه در ساحل عاج برگزار شود، مراسم ازدواج خود را برگزار کرد. سادیو مانه قبل از شروع اردوی سنگال مراسم با مراسم ازدواج خود با نامزدش، عایشه تامبا، هواداران فوتبال کشورش را شگفت‌زده کرد. جشن ازدواج مانه و عایشه در شهر کور ماسار سنگال برگزار شد...