پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

سادیو مانه

سادیو مانه

وب‌گاه ورزش سه

سادیو مانه، ستاره تیم ملی سنگال، در فاصله چند روز تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا مراسم ازدواج خود را جشن گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: پروژه های عمرانی و طرح های نیمه تمام متعددی در استان وجود دارد که با اولویت بندی پروژه ها و تامین اعتبار لازم، تکمیل پروژه های نیمه تمام تسریع شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان در نشست علنی امروز در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح ماده (1) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان با کلیات آن با 160 رأی موافق، 24 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده یک پایانه‌های فروشگاهی موافقت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای نخستین بار در صندوق ذخیره، کمیته انتصاب اعضای هیات مدیره شرکت‌ها براساس شاخص‌های کیفی، صلاحیت حرفه‌ای و شایسته‌سالاری در دوره جدید مدیریت صندوق تشکیل شده و کلیه انتصابات در چارچوب شاخص‌های تعیین شده صورت می‌پذیرد. چندی پیش نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با برشمردن محورهای تقاضای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، تصریح کرد: این صندوق با ورودی ماهانه حدود 160...

وب‌گاه ورزش سه

تیاگو پینتو ماه آینده رسماً رم را ترک خواهد کرد و اکنون گفته می‌شود که النصر می‌خواهد او را به خدمت بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر گل محمدی واقعا از کار در پرسپولیس خسته شده و امکانات و شرایط موجود را برای ادامه موفقیت مناسب نمی بینید چرا یک بار اقدام به تهیه نامه استعفای کتبی و ارسال آن برای باشگاه پرسپولیس نمی کند؟!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحیدی گفت: پرداخت شهریه توسط معلمان تازه استخدام شده در آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان بابت دوره مهارت‌آموزی کاملا خلاف است.

وب‌گاه ورزش سه

لیورپول دیشب با در هم شکستن نیوکسل رکورد خارق‌العاده‌ای به ثبت رساند و حالا به عنوان مدعی اول قهرمانی در صدر جدول نشسته است.

وب‌گاه ورزش سه

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در زمان قبول هدایت این تیم از وضعیت جسمی و روانی بازیکنان شوکه شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سال 2023 بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال جهان نتوانستند عملکرد خوبی را از خود نشان دهند و همین باعث شد تا ارزش آن‌ها پایین بیاید که زیان بزرگی برای باشگاه‌هایشان به شمار می‌آید. از جمله این بازیکنان می‌توان به آنتونی برزیلی اشاره کرد که در منچستریونایتد روز‌های کابوس‌واری را تجربه می‌کند. این هافبک برزیلی در آژاکس یک فوق ستاره بود، اما در منچستریونایتد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک سال اخیر ارزش چندین ستاره بزرگ فوتبال جهان به خاطر عملکرد ضعیف یا مصدومیت‌شان بسیار پایین آمده است. در یک سال اخیر ارزش چندین ستاره بزرگ فوتبال جهان به خاطر عملکرد ضعیف یا مصدومیت‌شان بسیار پایین آمده است. به گزارش عرشه آنلاین، سال 2023 بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال جهان نتوانستند عملکرد خوبی را از خود نشان دهند و همین باعث شد تا ارزش آنها پایین بیاید که زیان بزرگی برای باشگاه‌هایشان...

وب‌گاه ورزش سه

پل پوگبا که این روزها با اتهام دوپینگ دست و پنجه نرم می‌کند در دیداری غیرمنتظره به کمپ تیم ملی گینه رفت تا در آستانه جام ملتهای آفریقا با بازیکنان این تیم دیدار کند.

وب‌گاه فرارو

باشگاه النصر عربستان از تور آماده سازی زمستانی در کشور چین 9 میلیون دلار درآمدزایی خواهد داشت.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر عربستان از تور آماده سازی زمستانی در کشور چین 9 میلیون دلار درآمدزایی خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 17:30 امروز دوشنبه مقابل مس رفسنجان از هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس به میدان می‌رود. پرسپولیس بدون تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. هفته پایانی نیم‌فصل نخست در حال برگزاری است و پرسپولیس امروز باید به مصاف مس رفسنجان برود. با اعلام یحیی گل‌محمدی، میلاد سرلک به جمع مصدومان پرسپولیس اضافه شده و حتی این بازیکن به همراه کاروان پرسپولیس...