دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه توسعه هفتم و عدم وجود سند پشتیبان و بندهای عجیب آن، ماه‌ها است که در صدر اخبار است؛ برنامه‌ای که به باور کارشناسان، تنها رفع تکلیفی بوده است که هیچ دردی را دوا نمی‌کند.

وب‌گاه گسترش

مالیات از زوایای مختلف می‌تواند بر روند توسعه اقتصادی موثر باشد.

وب‌گاه گسترش

مناطق آزاد اقتصادی در ایران، مناطقی هستند که برای جذب سرمایه و توسعه صنعت و تجارت برنامه‌ریزی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه‌ای شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده‌گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را برای اجرا به اداره‌های‌کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعداد و ارقام مربوط به مالیات یکی از رقم‌های پرحاشیه در بودجه 1402 است. سال گذشته بود که با اعلام رشد درآمدهای مالیاتی دولت و گذر از اقتصاد نفتی، این نگرانی برای اقشار حقوق‌بگیر به وجود آمد که در نهایت آنها در تیررس دولت هستند. اما آخرین تصمیمات مالیاتی چه می‌گویند؟

وب‌گاه منیبان

با تصمیم هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درباره مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

س سازمان امور مالیاتی، شرایط پذیرش سود پرداختی به سپرده گذاران بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را به ادارات کل مالیاتی ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از موضوعاتی که در سال‌های گذشته در دستور کار سیاستگذار بوده، افزایش سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه است. در این بین برخی اعتقاد دارند اقدامات انجام‌شده به قیمت فشار مالیاتی بیشتر بر کارمندان به‌ویژه نویسندگان تمام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از مهم‌ترین گروه‌ها، اقشار فرهنگی یعنی نویسندگان، خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی هستند که حقوق آنها تحت عنوان حق‌التالیف یا حق‌التحریر پرداخت میشود. با توجه به اینکه این ارقام معمولا ناچیز بوده و به طور مستمر پرداخت نمی‌شود، اخذ مالیات از آن در شرایط فعلی می‌تواند انگیزه اندکی را که میان این قشر وجود دارد از بین ببرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: یکی از موضوعاتی که در سال‌های گذشته در دستور کار سیاستگذار بوده، افزایش سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه است. در این بین برخی اعتقاد دارند اقدامات انجام‌شده به قیمت فشار مالیاتی بیشتر بر کارمندان به‌ویژه نویسندگان تمام شده است.

خبرگزاری تسنیم

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با یک بدهی و جریمه سنگین به سازمان امور مالیاتی مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موضوعاتی که در سال‌های گذشته در دستور کار سیاستگذار بوده، افزایش سهم درآمدهای مالیاتی در بودجه است. در این بین برخی اعتقاد دارند اقدامات انجام‌شده به قیمت فشار مالیاتی بیشتر بر کارمندان به‌ویژه نویسندگان تمام شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد در قانون بودجه1402، تمام درآمد کارمندان از جمله حق‌التحریر، مشمول محاسبات مالیاتی تا سطح 30درصد خواهد شد. پیگیری‌های «دنیای‌اقتصاد» نشان می‌دهد...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مالیات بر درآمد حقوق که شامل قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران می شد توسط هیات دیوان عدالت اداری باطل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با تصمیم هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درباره مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادنِ مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان امور مالیاتی درخصوص مشمول «مالیات بر درآمد حقوق» قرار دادن مزایای جانبی و پاداش کارکنان دولت و کارگران را ابطال کرد.