دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایطی که بسیاری از مشاغل برای فرار های مالیاتی ترفندهای مختلفی را به کار می برند اما این بار سازمان امور مالیاتی بر خلاف سال های گذشته قوی تر وارد عمل شده و با تفاهم نامه های مختلفی که با دستگاه ها منعقد کرده است بساط تمام اصنافی که به نوعی قصد فرار مالیاتی را داشته اند را جمع کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چندی پیش کارمزد کارت به کارت انواع خدمات بانکی افزایش یافت و کارمزد خرید با کارت بانکی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ترفند کارت به کارت برای فرار مالیاتی اصناف و مشاغل دیگر جوابگو نخواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: در شرایطی که بسیاری از مشاغل برای فرار های مالیاتی ترفندهای مختلفی را به کار می برند اما این بار سازمان امور مالیاتی بر خلاف سال های گذشته قوی تر وارد عمل شده و با تفاهم نامه های مختلفی که با دستگاه ها منعقد کرده است بساط تمام اصنافی که به نوعی قصد فرار مالیاتی را داشته اند را جمع کرده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در حوزه مردمی‌سازی اقتصاد، دولت را ملزم کردیم تا پایان سال سوم برای واگذاری شرکت‌های دولتی تمام دستگاه‌های اجرایی انجام بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالیات یکی از منابع پایدار درآمدی برای دولت‌ها به شمار می‌رود که علاوه بر غیر تورمی بودن این درآمدها، عاملی برای توزیع عادلانه درآمد در کشور به شمار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس روز گذشته موادی از طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را تصویب کردند. بر اساس مصوبه مجلس و برای تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثایق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار، «شورای ملی تامین مالی» تشکیل می‌شود. در همین حال با...

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی درباره اظهارات رئیس شورای‌عالی کانون بانک‌های خصوصی که ناظر به اجرای تبصره (5) ماده (4) قانون جهش تولید مسکن بود، توضیحاتی داد.

خبرگزاری مهر

طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی، با توجه به احصا فهرست مؤدیان مهم دارای ریسک بالا در این سازمان، ادارات کل باید ظرف 180 روز و تا پایان بهمن ماه نسبت به صدور برگ قطعی مالیات 1401 اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد علام کرد: رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی با هدف انتقال سرمایه‌های سپرده‌شده شرکت‌ها از حساب‌های بانکی به چرخه اقتصاد و تولید در بودجه 1401مصوب شد و سازمان امور مالیاتی موظف به اجرای آن بود؛ البته در قانون بودجه 1402 دیگر این حکم تکرار نشد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس بخشنامه معاون سازمان مالیاتی، با توجه به احصا فهرست مؤدیان مهم دارای ریسک بالا در سازمان امور مالیاتی، ادارات کل موظف شدند ظرف 180 روز و تا پایان بهمن ماه نسبت به صدور برگ قطعی مالیات 1401 اقدام کنند.