جمعه 27 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به مفاد ماده (3) قانون تسهیل تکالیف مؤدیان جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، مشمولین عضو سامانه مؤدیان موظف‌اند اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش افزوده دوره دوم سال 1403 را که توسط سازمان امور مالیاتی کشور و با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه مؤدیان تهیه شده بر...

خبرگزاری دانشجو

عبدالناصر همتی گفت: نمی‌شود هشت دهک روز به روز وضعشان بدتر شود و 20 درصد وضعشان بهتر شود و در عین حال ما فشار مالیاتی را بر هشت دهک بیاوریم. باید فشار از اقشار پایین برداشته شود و در عین حال تمرکز سازمان امور مالیاتی بر دانه درشت‌ها و ظرفیت‌های جدید گذاشته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی کشور مشمولین عضو سامانه مؤدیان موظف‌اند اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش افزوده دوره دوم سال 1403 را حسب مورد اصلاح یا تکمیل و مسترد کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه شرکتهای بزرگ با دهها هزار میلیارد تومان سود سالیانه مالیات صفر اظهار می‌کنند، گفت: متاسفانه این موضوع مبتنی بر قانون انجام میشود.

خبرگزاری مهر

رییس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مالیات 72 درصد مودیان خرد صفر است، بیان کرد: مالیات از مودیان بزرگ دریافت می‌شود و در حال حاضر هزینه‌های کشور بر دوش سازمان امور مالیاتی است.

وب‌گاه گسترش

محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه نرخ مؤثر مالیات‌ستانی در بنگاه‌های اقتصادی کمتر از 6 درصد است، از صدور بیش از 5 میلیارد صورت‌حساب الکترونیکی در سامانه مودیان در 9 ماه گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه، نرخ موثر مالیات ستانی در بنگاه‌های اقتصادی کمتر از 6 درصد است، از صدور بیش از 5 میلیارد صورت حساب الکترونیکی در سامانه مودیان در 9 ماه گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه، نرخ موثر مالیات ستانی در بنگاه‌های اقتصادی کمتر از 6 درصد است، از صدور بیش از 5 میلیارد صورت حساب الکترونیکی در سامانه مودیان در 9 ماه گذشته خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: طبق مباحث مطروحه در این جلسه، هنوز اطلاعات دقیقی درباره سامانه املاک و اسکان وجود ندارد و اطلاعات این سامانه کامل نشده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: در پایان جلسه مقرر شد که مصوبات جلسه شامل تکلیف دستگاه‌ها به همکاری و اتصال سایر سامانه‌های مورد نیاز به پنجره مدیریت واحد زمین ابلاغ شود و جلسه‌ای با مسئولین اجرایی در آینده نزدیک برگزار شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امور مالیاتی کشور با صدور برگ تشخیص مالیاتی برای شرکت اسنپ، خواستار پرداخت مالیات ارزش افزوده این شرکت از سال 1400 شد.

وب‌گاه گسترش

میدری با اشاره به موضوع سه‌جانبه‌گرایی و لزوم حضور بیشتر نمایندگان کارگری و کارفرمایی در ارکان سازمان تأمین اجتماعی، تأکید کرد: این موضوع نیازمند قانون‌گذاری است و باید تجارب جهانی در این زمینه بررسی و تدوین شده و در صورت لزوم به مجلس ارائه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وصول درآمدهای مالیاتی در نیمه اول امسال 49 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.