یک‌شنبه 18 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری مهر

پیشنهادات و راهکارهای مناسب جهت رفع موانع موجود شرکت‌های تولیدی در کارگروه اندیشه‌ورز ارائه شد.

خبرگزاری مهر

رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: بیش از 120 دفتر پیشخوان در سراسر کشور زیر بار رفته است و می توانند خدمات مالیاتی را به مودیان ارائه دهند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه قرار نیست از مردم بی دلیل مالیات اخذ شود، گفت: 50 درصد مالیات مشاغل را یک درصد مودیان ثروتمند می پردازند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: با مصوبه هیئت وزیران و تصویب آیین‌نامه مربوط، از سال جاری امکان انتخاب محل خرج کرد مالیات‌های پرداختی توسط پرداخت‌کنندگان مالیات فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 120 دفتر پیشخوان در سراسر کشور زیر بار رفته است و می توانند خدمات مالیاتی را به مودیان ارائه دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به مصوبه هیئت وزیران، اعلام کرد که از امسال امکان انتخاب محل هزینه‌کرد مالیات‌های پرداختی توسط پرداخت‌کنندگان مالیات فراهم شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک از نصب کارت‌خوان اندروید در بنگاه‌های املاک خبر داد و گفت: با این کار پرداخت های حق الزحمه مشاوران املاک شفاف می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در راستای تکریم مودیان و تسهیل ارایه خدمات مالیاتی به مودیان، از سه شنبه 19 تیرماه، ارایه خدمات مالیاتی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر کشور انجام می‌شود. در چهارمین روز هفته فرهنگ مالیاتی با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور جمعی از مودیان، ارایه خدمات مالیاتی به مودیان در دفاتر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمدهادی سبحانیان رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور یکی از مهم‌ترین مواردی را که می‌تواند به جامعه‌پذیر کردن امر مالیات ستانی در کشور و تمکین مؤدیان در پرداخت مالیات منجر شود، ایجاد شفافیت و آگاهی مؤدیان نسبت به محل مصرف مالیات پرداختی ایشان و سهیم دانستن آن‌ها در فرایند آبادانی و پیشرفت کشور عنوان کرد و اظهار داشت: بدین ترتیب مردم از مالیات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه انعقاد قراردادهای بلندمدت اجاره مشمول معافیت های مالیاتی 70 تا 100 درصدی هستند از تجهیز بنگاه‌های معاملات املاک به دستگاه کارتخوان اندروید خبر داد.

خبرگزاری مهر

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات وزارت راه و شهرسازی گفت: انعقاد قراردادهای بلندمدت اجاره مشمول معافیت های مالیاتی 70 تا 100 درصدی هستند.

خبرگزاری مهر

در حالی که وضعیت دولت چهاردهم تعیین تکلیف شده است به نظر می رسد تداوم تکمیل سامانه ملی املاک و اسکان کشور برای دولت آینده از ضروریات باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کم سن‌ترین مودی مالیاتی کشور به نام "کارزان ساعدموچشی" در شهرستان کامیاران استان کردستان شناسایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دستیار مردمی‌سازی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس آیین‌نامه اخیر سازمان امور مالیاتی که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، مودیان مالیاتی از این پس خودشان در یک سامانه، مشخص می‌کنند که مالیات پرداختی‌شان در چه پروژه عمرانی و زیرساختی کشور مورد استفاده قرار بگیرد. به این ترتیب، بیشترین سطح روشنگری و مشارکت فعال مودی را در امور مالیاتی و تعیین محل هزینه‌کرد آن‌ها خواهیم داشت.