پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سازمان بازرسی

سازمان بازرسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجرای کامل قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده می‌تواند خانواده‌ها را به داشتن فرزند ترغیب کند و دلهره‌های ناشی از هزینه‌های فرزندآوری را کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرانقیمت‌ترین سواری داخلی در بازار آزاد به‌طور متوسط یک میلیارد و 165 میلیون فروخته می‌شود. قیمت پژو 206 و رانا پلاس حول‌وحوش 600 میلیون است قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد همزمان با اولین روز‌های سال نو تفاوتی با آخرین خریدوفروش‌های سال قبل ندارد و رانا پلاسی که یکی از ارزان‌ترین سواری‌های این کارخانه است، همچنان حول‌وحوش 585 میلیون تومان فروخته به گزارش عرشه آنلاین، قیمت پژو...

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان ارز مسافرتی به 500 یورو بازگشت میزان ارز مسافرتی به 500 یورو بازگشت به گزارش عرشه آنلاین، تخصیص میزان ارز مسافرتی طبق وعده بانک مرکزی از 1000 یورو به روال قبل خود 500 یورو بازگشت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر همزمان با آغاز سفر‌های نوروزی تشکیل جلسه داد تا اقدامات انجام‌شده برای مدیریت سفر و چگونگی خدمات‌رسانی در تعطیلات نوروز که با ماه رمضان مقارن شده است، مرور شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی، مشهد، کیش، شیراز و تبریز جزو پرترددترین مسیرهای داخلی هستند و در مسیر خارجی، بیشترین پروازها به عراق (کربلا و نجف)، ترکیه و امارات انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای ستاد در شصت و یکمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تأکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رونمایی از سامانه پاسخ به پرسش‌های متداول شهروندان در سال آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نقش خودرو در بروز تصادفات جاده ای چیست؟ آمار و اطلاعاتی که منتشر شده، نشان می‌دهد که ایمنی خودروهای داخلی وضعیت چندان جالبی ندارند.

وب‌گاه فرارو

کیفیت خودرو همواره به عنوان یکی از فاکتور‌های موثر در بروز این نوع از تصادفات مورد توجه قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد تاکید صرف سیاستگذار روی افزایش کمی تولید خودرو بدون توجه کافی به ابعاد کیفی آن، در چنین شرایط بحرانی می‌تواند تاثیر خود را نشان دهد.

خبرگزاری میزان

در راستای دستور خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت میدانی در روز‌های پایانی سال؛ قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها و بازرس کل استان تهران به صورت سرزده از میدان مرکزی میوه و تره بار بازدید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در راستای دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت میدانی در روز‌های پایانی سال قائم مقام سازمان بازرسی از میدان مرکزی میوه و تره بار بازدید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نماینده مستعفی مجلس ششم که سابقه دستگیری در فتنه 88 را نیز دارد به تازگی از شورای نگهبان و روند بررسی صلاحیت داوطلبان نامزدی در انتخابات انتقاد کرد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از مرکز پاسخگویی و میز ارتباطات مردمی صندوق بازنشستگی کشوری بازدید کرد. معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از مرکز پاسخگویی و میز ارتباطات مردمی صندوق بازنشستگی کشوری بازدید کرد. به گزارش عرشه آنلاین، احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال آینده یارانه نقدی تغییری نمی‌کند، اما یارانه مضاعف در طرح‌های مختلف به اقشار خاص تعلق می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، احمد اسدیان با اشاره به بازدید اخیر خود از فرودگاه بین المللی مهرآباد بیان کرد: این بازدید در راستای احقاق حقوق عامه و رصد و پایش سایت‌ها و دفاتر فروش بلیت هواپیما در دستور کار این سازمان قرار گرفت که نتایج حاصله مؤید نارسایی‌ها و مشکلاتی در این حوزه است. وی به برخی از مشکلات از جمله تخلف گرانفروشی در عرضه بلیت...