پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سازمان بازرسی

سازمان بازرسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

«در حال حاضر کمبودی در زمینه لاستیک نداریم و با توجه به توان تولید داخلی برند‌های موجود، میزان عرضه، پاسخگوی نیاز بازار و تقاضا است، اما درباره انواع فیلتر‌های خودرو و روغن‌های تقلبی شکایت‌هایی از سوی مصرف‌کنندگان داریم.» محمدرضا آل‌سارا ضمن اشاره به توان تولید داخلی برند‌های موجود در بازار و اینکه میزان عرضه لاستیک پاسخگوی نیاز بازار و تقاضا است، درباره قطعات یدکی تقلبی خودرو‌ها در...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن ضمن اشاره به توان تولید داخلی برندهای موجود در بازار و اینکه میزان عرضه لاستیک پاسخگوی نیاز بازار و تقاضا است، درباره قطعات یدکی تقلبی خودروها در بازار هشدار داد که مشتریان در هنگام خرید انواع فیلتر و روغن خودرو حتما به کدشناسه و رهگیری، نشان استاندارد و اصالت و برندهای معتبر داخلی توجه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظافت، امنیت و خشک شدن درختان در اثر بی‌توجهی از مشکلات مشترک محلات محروم تهران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لقمان کیاپاشا بازرس کل امور ورزش سازمان بازرسی کشور صبح امروز در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که با چالش بزرگی مواجه شده اند برای این که از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند چاره ای جز تعیین مالکیت خود ندارند که آن هم از دست آنها خارج است!

وب‌گاه خبر آنلاین

سید ابراهیم رئیسی در سال 1383 اظهارنظری درباره افزایش قیمت ها کرده بود که مرور این اظهارات این روزها که گرانی سرسام‌آور شده، خالی از لطف نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئتی از سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان قلب شهید رجایی تهران بازدید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حضور میدانی و مؤثر بازرسان به منظور نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در روزهای تعطیلات نوروزی 1403، سید محمد سعید نوربخش بازرس کل و معاون بازرسی امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی کل کشور از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مراجعان را مورد بررسی قرار داد. تیم بازرسی ضمن...

وب‌گاه خبر آنلاین

دولتی که با هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی وبزرگترین شعارها در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرد، حالا خانه‌تکانی بزرگ در تیم اقتصادی را تجربه کرده و با پوست اندازی کامل نسل اول مدیران اقتصادی روبروست.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت راه در حالی در فرودگاه های کشور اقدام به برگزاری آیین های سنتی کرده است که برخی خدمات فرودگاهی از کیفیت چندانی برخوردار نیستند!

وب‌گاه عصر ایران

سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع را گرفت؛ محدوده‌ای که سند آن به نام سازمان ملی زمین و مسکن منتقل و مقرر شده که در راستای حقوق عامه به عنوان فضای سبز، احداث پارک و پارکینگ عمومی بازارچه مرزی آستارا در اختیار شهرداری و برای استفاده مردم عزیز آستارا قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری 3 هزار میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.

وب‌گاه فرارو

با پیگیری سازمان بازرسی از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت 83409 مترمربع واقع در شهر آستارا به ارزش حداقل 3.000.000.000.000 تومان توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با پیگیری سازمان بازرسی کشور از تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به «برکه پریان» به مساحت 83409 مترمربع واقع در شهر آستارا توسط اشخاص حقیقی جلوگیری و سند مالکیت بنام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.