دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سازمان برنامه و بودجه

سازمان برنامه و بودجه

وب‌گاه گسترش

مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین 24 ماه حقوق آنها بعد از اجرای متناسب‌سازی صورت گیرد

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بازار دارو از اولویت‌های دولت است ما عملکرد قابل دفاعی در حوزه دارو در سال گذشته داشتیم و امسال هم بازار را مدیریت می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ملیحه محمدیان *: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای کشور است که امر خطیر تربیت و جامعه پذیر کردن نسل آینده را بر عهده دارد و توجه به آن به معنای مورد توجه قرار دادن امنیت ملی کشور می‌باشد؛ اما متاسفانه دچار کوچک انگاری شده است و به فرمایش مقام معظم رهبری "برخی هنوز قادر نیستند نقش آموزش و پرورش را در پیشرفت همه جانبه ی کشور درک کنند." و نتیجه...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بازار دارو از اولویت‌های دولت است ما عملکرد قابل دفاعی در حوزه دارو در سال گذشته داشتیم و امسال هم بازار را مدیریت می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا کلیات گزارش کمیسیون تلفیق بودجه 1403 درباره جدول 14 در مورد هدفمندی یارانه‌ها را به تصویب رساندند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول 14 درباره هدفمندی یارانه‌ها از مجموع 213 نماینده حاضر با 156 رأی موافق، 19 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع، موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازنشستگان با حضور در صندوق بازنشستگی کشوری، مسائل و مشکلات خود را طرح کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس توافق دولت و مجلس شورای اسلامی مقرر شد که 10 همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران در سال جاری اختصاص پیدا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یارانه مربوط به بخش تامین دارو نسبت به سال گذشته افزایش یافته و از 69 همت به حدود 75 همت رسیده است و ساز و کار مربوط به این بخش در بودجه مشخص شده که بر اساس آن عمل می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به تامین ارز دارو در سال جاری ابراز نگرانی کرد، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بازار دارو از اولویت‌های دولت است و امسال هم بازار را مدیریت می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین 24 ماه حقوق آنها بعد از اجرای متناسب‌سازی صورت گیرد که چنانچه فوق العاده‌ای (مثل فوق العاده ویژه و...) در این تاریخ در زمان شاغلی گرفته‌اند موردی اگر وجود دارد بررسی و اعمال شود. مقرر شد بازنشستگانی که در فواصل بین مهر 99 تا بهمن 1400 بازنشسته شده‌اند بر اساس ماده 4 بخشنامه میانگین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به تامین ارز دارو در سال جاری ابراز نگرانی کرد، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بازار دارو از اولویت‌های دولت است ما عملکرد قابل دفاعی در حوزه دارو در سال گذشته داشتیم و امسال هم بازار را مدیریت می‌کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی در بررسی جداول بودجه 1403 بر تامین ارز دارو تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مدیریت بازار دارو از اولویت‌های دولت است، گفت: ما عملکرد قابل دفاعی در حوزه دارو در سال گذشته داشتیم و امسال هم این بازار را مدیریت می‌کنیم.